Je leest het goed. Ik ga voor de Pocket. Rechtstreeks uit Duitsland is alsnog goedkoper dan kopen bij een NL-filiaal. Verzendkosten betaal je ook in NL, dan maar meteen vanaf de leverancier. Het kost mij Fl 119,- piek inclusief verzendkosten. Mocht je ook een Microboss willen, kun je net zo goed meeliften. Ze hebben genoeg mooie en goede gadgets. Ik wil hier geen discussie starten, alleen aangeven dat ik bestel en je mee kunt doen.
Betaling gaat via de bank of persoonlijk. Als ik het geld heb dan gaat er 1 bestelling de deur uit. Geld overmaken kost je ongeveer 1 week. Op 25 januari gaat de bestelling de deur uit. Mocht je mee willen liften, dan moeten je zaken voor vrijdag geregeld zijn. Tja, of je moet volgende week het geld langs brengen (Den Haag). Het maakt mij niet uit of er iemand mee doet, iz gewoon een service voor mijn mede-tweakers. Fl 119,- is in mijn geval goedkoper dan bestellen bij Alternate. 48 Euro (bij MB 39) en dan nog verzendkosten
.
Microboss
Edit:
Voor sommigen misschien iets leuks:
Tango II (portable MP3+VCD player voor 99 Euro inclusief accu en lader.
Salsa III 8cm MP3 met 480sec anti-shock.
Betaling gaat via de bank of persoonlijk. Als ik het geld heb dan gaat er 1 bestelling de deur uit. Geld overmaken kost je ongeveer 1 week. Op 25 januari gaat de bestelling de deur uit. Mocht je mee willen liften, dan moeten je zaken voor vrijdag geregeld zijn. Tja, of je moet volgende week het geld langs brengen (Den Haag). Het maakt mij niet uit of er iemand mee doet, iz gewoon een service voor mijn mede-tweakers. Fl 119,- is in mijn geval goedkoper dan bestellen bij Alternate. 48 Euro (bij MB 39) en dan nog verzendkosten
Microboss
Edit:
Voor sommigen misschien iets leuks:
Tango II (portable MP3+VCD player voor 99 Euro inclusief accu en lader.
Salsa III 8cm MP3 met 480sec anti-shock.