Beste mensen,
Ik heb zo'n beetje alle search results doorgenomen, maar welke oplossing daar ook wordt, aangeboden, bij mij werkt het niet...
Ik weet niet wat ik nou nog moet doen.. dus vraag ik het maar aan jullie..
Het volgende is het probleem. Ik heb een form waar ik de gegevens van een gebruiker oproep, wanneer de klant ziet dat zijn gegevens niet kloppen dan kan hij deze verbeteren en moet een UPDATE deze gegevens in de tabel opslaan.
Maar wanneer ik op opslaan klik, dan neemt hij alleen "" mee, met andere woorden, niets dus. Dit doet hij ook als ik helemaal niets verander. Het enige wat hij wel meeneem is CodeLid. Met een echo zie ik ook dat hij alleen CodeLid meeneemt en de rest kennelijk niet ziet...
Dit is mijn code:
Ik krijg verder overigens geen error. Alles is prima volgens PHP zowel als MySQL. HELP!
De code van mijn formulier is als volgt:
Ik heb zo'n beetje alle search results doorgenomen, maar welke oplossing daar ook wordt, aangeboden, bij mij werkt het niet...
Ik weet niet wat ik nou nog moet doen.. dus vraag ik het maar aan jullie..
Het volgende is het probleem. Ik heb een form waar ik de gegevens van een gebruiker oproep, wanneer de klant ziet dat zijn gegevens niet kloppen dan kan hij deze verbeteren en moet een UPDATE deze gegevens in de tabel opslaan.
Maar wanneer ik op opslaan klik, dan neemt hij alleen "" mee, met andere woorden, niets dus. Dit doet hij ook als ik helemaal niets verander. Het enige wat hij wel meeneem is CodeLid. Met een echo zie ik ook dat hij alleen CodeLid meeneemt en de rest kennelijk niet ziet...
Dit is mijn code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <? If ($error != 1) { $dbcon->query("UPDATE rs_Userlogin SET user_name=\"$user_name\", user_pass=\"$user_pass\" WHERE user_id=\"$CodeLid\""); $dbcon->query("UPDATE sn_Lid_1 SET Roepnaam=\"$Roepnaam\", Tussenvoegsel=\"$Tussenvoegsel\", Achternaam=\"$Achternaam\", Adres=\"$Adres\", Postcode=\"$Postcode\", Woonplaats=\"$Woonplaats\", CodeLand=\"$CodeLand\", GeboorteDatum=\"$GeboorteDatum\", TelefoonThuis=\"$TelefoonThuis\", TelefoonMobiel=\"$TelefoonMobiel\", EmailThuis=\"$EmailThuis\", HomepageThuis=\"$HomepageThuis\" WHERE CodeLid=\"$CodeLid\""); } ?> |
Ik krijg verder overigens geen error. Alles is prima volgens PHP zowel als MySQL. HELP!
De code van mijn formulier is als volgt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <? <FORM ACTION="aangemeld_controle.php" METHOD=GET> <TABLE BORDER=1> <TR> <TH COLSPAN=2><ALIGN=LEFT VALIGN=MIDDLE>Gebruikersnaam en wachtwoord</TH> </TR> <TR> <TD>Gewenste gebruikersnaam:</TD><TD><INPUT TYPE="text" SIZE=15 NAME="user_name" MAXLENGTH="15" VALUE=<?php $dbcon->p("user_name"); ?>></TD> </TR> <TR> <TD>Wachtwoord:</TD><TD><INPUT TYPE="text" SIZE=15 NAME="user_pass" MAXLENGTH="15" VALUE=<?php $dbcon->p("user_pass"); ?>></TD> </TR> </TABLE><BR><BR> ?> |