Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
en dat bleek dus echt wel mee te vallenOp dinsdag 15 januari 2002 12:42 schreef raptorix het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat het best wel veel onnodige belasting legt op een DB, updates zijn relatief zware handelingen in een db als je het vergelijkt met selects
quote van kees:
"een topiclist opvragen is zwaarder dan zo'n sig"
ik d8 iig dat het kees was
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:46 ]
tja tis ff leuk maar ik heb de mijne ook al weggehaaldOp dinsdag 15 januari 2002 12:44 schreef Nielsz het volgende:
En ach, hoeveel mensen zijn er nou met een daadwerkelijk dynamische sig?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:46 ]
Ik heb het ook niet over jouw sigOp dinsdag 15 januari 2002 12:50 schreef hdd het volgende:
Hoe wou je het btw verbiedenIP-ban uitdelen voor een signature
Dat script staat hier op de taakplanner, dus door m'n icon weg te halen verander je niks aan m'n dyn sig iig.
Ik zou ook niet weten wat er mis mee is, brakke topics maken ermee kun je alleen expres doen, tijdklokje erin kan geen foute uitwerking hebben.
Bolk> Dat topic was _niet_ door mijn sig brak, ik heb voor 12:00 nieteens internet dus word het hele handeltje niet geupdeet
Ah!Op dinsdag 15 januari 2002 12:46 schreef D2k het volgende:
[..]
tja tis ff leuk maar ik heb de mijne ook al weggehaald
Ik heb btw al die rommel uitstaan.
Max 1x per 15 minuten je profile updaten. Is niet zo moeilijk, maar het kan iig niet met Topix.Op dinsdag 15 januari 2002 12:50 schreef hdd het volgende:
Hoe wou je het btw verbieden
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Maar het probleem is dat er niet zoveel gedaan aan kan worden op dit moment...
Als een mod/ad zijn sig aanpast, zet zijn script hem vanzelf weer terug...
[edit]
Daar schiet je niets mee op, je moet de oorzaak bestrijden... het is gewoon slecht dat je je sig een waarde kan geven waardoor het forum het neit meer doet...Op dinsdag 15 januari 2002 13:15 schreef hdd het volgende:
Lijkt me dan eerder een id om iemand's z'n mogelijkheid voor een sigature af te pakken. Maarja, Topix
Maar ja... das nog steeds topix waar het probleem ligt
In jouw forum kan dat (als het online is (zie sigOp dinsdag 15 januari 2002 13:15 schreef hdd het volgende:
Lijkt me dan eerder een id om iemand's z'n mogelijkheid voor een sigature af te pakken. Maarja, Topix
Het grote gevaar met dat offsite materiaal is natuurlijk de security.
Who is John Galt?
grmblOp dinsdag 15 januari 2002 14:20 schreef justmental het volgende:
[..]
In jouw forum kan dat (als het online is (zie sig)) ook niet.
Het grote gevaar met dat offsite materiaal is natuurlijk de security.
Op dinsdag 15 januari 2002 14:44 schreef bolk het volgende:
[..]
grmbl
Who is John Galt?
Ikke, en ikke ben eik best lame (lees : geen cache)Op dinsdag 15 januari 2002 12:44 schreef Nielsz het volgende:
En ach, hoeveel mensen zijn er nou met een daadwerkelijk dynamische sig?
Ga ik nog wel veranderen btw!!
Maar idd zoveel mensen zijn er met z'n ding, en ik veroorzaak geen js errors volgens mij,
maar als ik het niet meer mag , zeg een modje dat maar, istie zo weg
Het probleem zit hem erin als je op een bepaalde manier iets in je sig zet. Dan gaat het namelijk fout bij deOp dinsdag 15 januari 2002 15:12 schreef hdd het volgende:
[..]
Waaromals die 4 mensen die een dyn sig hebben geen fouten maken is er niks aan het handje..
Hiero m'n tijd regel:
PHP:
1 2 3 4 <? $tijd = date("d M Y H:i:s"); $signature = "Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent,stuur dan een mailtje naar afval@tweakers.net[br][url=http://213.51.166.187/forum][b]Beta forum 1.0c[/b][/url] | $tijd, tussen 0:00 tot 12:00 ligt m'n hele icon/sig gedoe eruit."; ?>
Kan absoluut niks mee mis gaan..
's... Maar ik vind dat dit eruit geparsed had moeten worden door topix...
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:45 ]
Een tijd terug was er wel kritiek op de sig van Nelske. Maar dat heeft hij opgelost met een link daarin - verantwoordelijk gedrag. En ik neem aan dat je zoiets wel kunt verwachten van Tweakers die in staat zijn om met zo`n sig rond te lopen. Die zijn meestal slim genoeg om er geen zooi mee uit te halen
Anders zijn er nog mods.
ehmz.. dat wilde ik dus ook zeggen, maar dan wat minder opvallend zodat er geen misbruik gemaakt van wordOp dinsdag 15 januari 2002 16:37 schreef hdd het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom maakt topix daar zelf geen
van
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:41 ]