extra hardware MPEG2 capture kaart mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik heb een Asus V7700 deluxe met video in. Maar het capturen gaat mij niet snel genoeg. Eerst opnemen in uncompressed formaat en dan overzetten naar MPEG2 is niet handig.
Ik zoek dan ook een hardware matige oplossing, een kaart dit realtime kan capturen in MPEG2 formaat. Zijn er van die kaarten, en kan ik die gewoon naast de actieve videokaart installeren? Het moet dus een PCI kaart zijn, want de video is natuurlijk al AGP.

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/%7Ecrew/sint/icon.jpg</td><td bgcolor=white>Topics omhoogschoppen wordt niet op prijs gesteld, je mag best een beetje geduld hebben.</td></tr></table></td></tr></table>

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

matrox RT2500 kan direct naar MPEG 2 capturen.

Verwijderd

winvcr+ van Cinax kan realtime Mpeg2 opnemen.. heb je dus geen extra hardware voor nodig
werkt met een Ligos codec..

werkt goed bij mij op een P3-700 en pinnacle studio pctv :)