het ultieme systeem??!!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 01:03
Ik ben bezig met een soort van onderzoekje voor school, en heb daarom een vraag aan bijvoorbeeld diegenen die in bepaalde bedrijven werken:

Wat zou het beste systeem (en OS) zijn om voor een Game Ontwikkelings bedrijf te gebruiken, welk voor een Web Ontwikkelings bedrijf (ISP), en welk voor een Special Effects/ Video Montage bedrijf??

Bedankt!!

• stekkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-07 11:54
LINUX

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Dit lijkt me toch echt een 'searchtopic' al dan wel niet hier of op http://www.google.com

Powered by KPN

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 11:59 schreef stekkel het volgende:
LINUX
En waarom dat ?

Verwijderd

P4, 512 of 1024MB, Radeon 8500

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:47

talin

ES-MA

LINUX
tuurlijk !
draai jij maar lekker verder met je win 95 !

toelichting ?
waarom ?

ik vindt de vraag nogal zwaar omdat er ook video bewerking moet plaatsvinden , maar zal er eens over nadenken .

NOFI .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
hmm voor de Game ontwikkeling & Video montage bedrijf:

Beowolf linux cluster
16 procs
100 Gb aan ram
1 terabyte aan diskspace.

waarom???

dit gebruiken professionals ook.

zie ook: http://www.linuxgazette.com/issue30/penland.html
Bruce Perens and Daryll Strauss both gave talks on the use of computers to make movies. Strauss showed us how a pile of alphas running Linux help ed with the making of Titanic. During a short video presentation, he pointed out some amazing effects that were computer generated. Bruce went over some basics of computer animation in Toy Story, and showed an experimental piece by Pixar called Gerry's Game. The auditorium was packed for both talks.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

LINUX
WOW ik heb Linux! En nu ben ik een pro? Als ik het nu instaleer wordt mijn 486 een Athlon dan?

Onderbouw het even en kom niet enkel LINUX blaten.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 15 januari 2002 12:01 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

En waarom dat ?
Omdat zo'n vraag een mooi excuus is om Linux te gillen :z

Ik zou zelf al snel denken aan Windows 2000/XP :{

Dat kan goed overweg met veel geheugen, dual CPU, enz. Daarnaast is het ook erg stabiel :) Zo kan je wel meer redenen bedenken. Maar er kan vast wel iemand iets anders noemen aangevuld met argumenten :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
Als je zelf geen antwoord kan verzinnen op deze vragen mag ik je dan vragen wat je op Tweakers.net doet? Verder, dit is een huiswerkvraag, en die zijn niet toegestaan hier, huiswerk moet je toch echt zelf doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.