• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Ik zag op gsm-shop.nl dat de adviesprijs voor dit zeer leuke gsm-ding dus 1500 euro wordt! :( :(

Das toch NAAR! Kan je ook een ibook voor halen zowat..

Hoe doe je btw een euro-teken?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27

vooghel

Cunning linguist

Op dinsdag 15 januari 2002 11:47 schreef XKB het volgende:
Ik zag op gsm-shop.nl dat de adviesprijs voor dit zeer leuke gsm-ding dus 1500 euro wordt! :( :(

Das toch NAAR! Kan je ook een ibook voor halen zowat..

Hoe doe je btw een euro-teken?
Van de site van gsm-shop:
De genoemde toestelprijs is slechts een indicatie van een mogelijk te verwachten prijs.
Hij is hiero een stuk goedkoper ;)

Maar het is wel veel, bijna 50% duurder dan de communicator. Misschien een guldenbedrag dat niet is omgezet?

Euroteken= rechterAlt-5 of Ctrl-Alt-5. Verdere details: use search, (veel) vaker aan de orde geweest hiero.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 13:07 schreef vooghel het volgende:
Hij is hiero een stuk goedkoper ;)
Idd :)
Prijs EUR: 0,00
w00t :P

Maar als mijn abo verlopen is (augustus) dan wil ik ook een 7650, als hij betaalbaar is. Tenzij er dan alweer wat mooiers is, zoals deze :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Wat een geile telefoontjes, waren er niet van die sites waar je heel veel korting kan krijgen op mobiele telefonie??

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27

vooghel

Cunning linguist

Op woensdag 16 januari 2002 11:47 schreef tjetta het volgende:

Maar als mijn abo verlopen is (augustus) dan wil ik ook een 7650, als hij betaalbaar is. Tenzij er dan alweer wat mooiers is, zoals deze :9~ :9~ :9~
Volgens Nokia Komt hij in het 1e kwartaal van 2002 uit, wat er op neerkomt dat je blij mag zijn als hij er in augustus is :P >:)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 11:58 schreef Geoffrey het volgende:
Wat een geile telefoontjes, waren er niet van die sites waar je heel veel korting kan krijgen op mobiele telefonie??
Dat was voor 1 september 2001, daarna hebben de providers de subsidie voor verkopers een stuk verlaagd, waardoor ze die niet meer aan jou kunnen doorberekenen (daarom ook geen gratis abbo's meer enzo)
Op woensdag 16 januari 2002 12:05 schreef vooghel het volgende:

[..]

Volgens Nokia Komt hij in het 1e kwartaal van 2002 uit, wat er op neerkomt dat je blij mag zijn als hij er in augustus is :P >:)
Mja, i know, daarom neem ik het ook een beetje ruim :P

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 11:14
Vandaag gevraagd, met een abonemment voor ongeveer 3 uur in de maand (Ben/Vodafone) komt het telefoontje op ongeveer 450 euro

Alleen bij O2 werd die maar 350.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
hij zal waarschijnlijk los
tussen 500 en 600 € kosten denk ik nog meer is wel heel veel

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Dat soort telefoons zijn gewoon niet te betalen :(
(tenzij je een vodafone 1000 abbo ofzo voor 2 jaar neemt)

dus helaas not for me ik wil graag een kleurenscherm maar das gewoon voor mij niet te betalen met een 1 jarig ben vaak abbo(150 min/maand)

Verwijderd

Gsm`s zijn veeeeeeels te duur, 1500 euro, damn, daar koop ik een leuke bodykit voor m`n auto voor :/

Beetje bizar die prijzen

Verwijderd

Hij wordt denk ik rond de 650-750 euro.

Maar ik wacht liever op de Sendo of de Ericsson P800 die zijn veel gaver voor hetzelfde geld (nog steeds een grote bult maar goed)
Pagina: 1