Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Van de site van gsm-shop:Op dinsdag 15 januari 2002 11:47 schreef XKB het volgende:
Ik zag op gsm-shop.nl dat de adviesprijs voor dit zeer leuke gsm-ding dus 1500 euro wordt!![]()
Das toch NAAR! Kan je ook een ibook voor halen zowat..
Hoe doe je btw een euro-teken?
Hij is hiero een stuk goedkoperDe genoemde toestelprijs is slechts een indicatie van een mogelijk te verwachten prijs.
Maar het is wel veel, bijna 50% duurder dan de communicator. Misschien een guldenbedrag dat niet is omgezet?
Euroteken= rechterAlt-5 of Ctrl-Alt-5. Verdere details: use search, (veel) vaker aan de orde geweest hiero.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Wat een geile telefoontjes, waren er niet van die sites waar je heel veel korting kan krijgen op mobiele telefonie??
Volgens Nokia Komt hij in het 1e kwartaal van 2002 uit, wat er op neerkomt dat je blij mag zijn als hij er in augustus isOp woensdag 16 januari 2002 11:47 schreef tjetta het volgende:
Maar als mijn abo verlopen is (augustus) dan wil ik ook een 7650, als hij betaalbaar is. Tenzij er dan alweer wat mooiers is, zoals deze![]()
![]()
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Dat was voor 1 september 2001, daarna hebben de providers de subsidie voor verkopers een stuk verlaagd, waardoor ze die niet meer aan jou kunnen doorberekenen (daarom ook geen gratis abbo's meer enzo)Op woensdag 16 januari 2002 11:58 schreef Geoffrey het volgende:
Wat een geile telefoontjes, waren er niet van die sites waar je heel veel korting kan krijgen op mobiele telefonie??
Mja, i know, daarom neem ik het ook een beetje ruimOp woensdag 16 januari 2002 12:05 schreef vooghel het volgende:
[..]
Volgens Nokia Komt hij in het 1e kwartaal van 2002 uit, wat er op neerkomt dat je blij mag zijn als hij er in augustus is![]()
Vandaag gevraagd, met een abonemment voor ongeveer 3 uur in de maand (Ben/Vodafone) komt het telefoontje op ongeveer 450 euro
Alleen bij O2 werd die maar 350.
Alleen bij O2 werd die maar 350.
hij zal waarschijnlijk los
tussen 500 en 600 € kosten denk ik nog meer is wel heel veel
tussen 500 en 600 € kosten denk ik nog meer is wel heel veel
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Dat soort telefoons zijn gewoon niet te betalen 
(tenzij je een vodafone 1000 abbo ofzo voor 2 jaar neemt)
dus helaas not for me ik wil graag een kleurenscherm maar das gewoon voor mij niet te betalen met een 1 jarig ben vaak abbo(150 min/maand)
(tenzij je een vodafone 1000 abbo ofzo voor 2 jaar neemt)
dus helaas not for me ik wil graag een kleurenscherm maar das gewoon voor mij niet te betalen met een 1 jarig ben vaak abbo(150 min/maand)
Verwijderd
Gsm`s zijn veeeeeeels te duur, 1500 euro, damn, daar koop ik een leuke bodykit voor m`n auto voor 
Beetje bizar die prijzen
Beetje bizar die prijzen
Verwijderd
Hij wordt denk ik rond de 650-750 euro.
Maar ik wacht liever op de Sendo of de Ericsson P800 die zijn veel gaver voor hetzelfde geld (nog steeds een grote bult maar goed)
Maar ik wacht liever op de Sendo of de Ericsson P800 die zijn veel gaver voor hetzelfde geld (nog steeds een grote bult maar goed)
Pagina: 1