VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Zoek es op freshmeat.net of google er zijn java-applets die dat kunnen.
ik ga nu wel effe zoeken
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Verwijderd
Daar staat een voorbeeld met de vi editor..
1
2
3
| <? $test = popen ("uptime"); ?> |
maar hier kan ik wat mee !!
ik zit nu op school over 2 uur ben ik thuis en ga ik het direct proberen
Verwijderd
$uptime = `uptime`;
popen gebruik je als je interactie wilt met een process . Valt weinig te communiceren met uptime dacht ik zo.
maar ook andere commando's zou ik ook graag willen gebruiken zoals commando's waar je meerdere keer iets moet typen voor dat je een output krijgt.
maar kan iemand mij een werkent voorbeeld geven want ik kreeg het nog niet voor me kaar.
Verwijderd
Verwijderd
Gebruik ik ook ja. Voor de menzen die gaan posten: 'wheeee, waar is de url!??!!', nou, hierOp woensdag 16 januari 2002 14:09 schreef Ghoster het volgende:
Waarom probeer je niet gewoon mindterm van Appgate? Dat is voor niet-commercieel gebruik gratis, gebaseerd op Java, dus je kan het vanuit je browser aanroepen en is volledige SSH(2) client.