Interessant project. Continu updating van stats.
Je leest er alles over op www.ubero.com.
Er bestaat al een klein teampje DPC
Je leest er alles over op www.ubero.com.
Er bestaat al een klein teampje DPC
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
Mjah, ik blijf ook zeker eccp doen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer over dit nieuwe project te weten wil komen, misschien laat ik 1 klein machientje wel op Ubero lopen.Op dinsdag 15 januari 2002 12:37 schreef Sequence het volgende:
* Sequence vermaakt zich voorlopig nog wel met het huidige aanbod DPC-projecten..
1
2
3
4
5
6
7
| java.lang.NoClassDefFoundError: javax/swing/JFrame
at ubero/agent/AgentStandardSkin.initialize
at ubero/agent/Agent.loadSkin
at ubero/agent/Agent.main
at java/lang/reflect/Method.invoke
at com/zerog/lax/LAX.launch
at com/zerog/lax/LAX.main |
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Heb je Java wel (goed) geinstalleerd?Op dinsdag 15 januari 2002 13:32 schreef Pyrus52 het volgende:
* NG houdt het nog ff bij RC5 en OGR (en tot de 020202 is geweest alleen seti)
[edit]
* NG kon het niet laten, en heeft toch client geinstalled om eens te kijken, maar krijg foutmelding
code:
1 2 3 4 5 6 7java.lang.NoClassDefFoundError: javax/swing/JFrame at ubero/agent/AgentStandardSkin.initialize at ubero/agent/Agent.loadSkin at ubero/agent/Agent.main at java/lang/reflect/Method.invoke at com/zerog/lax/LAX.launch at com/zerog/lax/LAX.main
Khebbet net gedownload én geinstalleerd. Niet gereboot, want kwam ook niet de vraagofk dat wou. Misschien dat 't daaraan ligt?Op dinsdag 15 januari 2002 14:23 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Heb je Java wel (goed) geinstalleerd?
Hier werkt het zonder reboot prima, ik zou dus aanraden Java opnieuw te instaleren, misschien is er iets niet helemaal goed gegaan.Op dinsdag 15 januari 2002 14:35 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
Khebbet net gedownload én geinstalleerd. Niet gereboot, want kwam ook niet de vraagofk dat wou. Misschien dat 't daaraan ligt?
het gata waarschijnlijk fout omdat er iets niet in het PATH staat. java zoekt een library en kan die niet vinden. een reboot kan zeker helpen.Op dinsdag 15 januari 2002 14:37 schreef Heineken het volgende:
[..]
Hier werkt het zonder reboot prima, ik zou dus aanraden Java opnieuw te instaleren, misschien is er iets niet helemaal goed gegaan.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Idd. Ik draai hem ook nu ff alleen maar, 1 resultaat dingie inleveren en dan is het goed. Als rc5 en/of ogr af zijn en nix anders van dnet komt, doe ik deze op pa's comp (enigste die ik helemaal krijg, pa zet alles uitOp dinsdag 15 januari 2002 14:55 schreef Piepeltjes het volgende:
Het lijkt me beter als we niet nog meer projecten toevoegen aan het DPC rijtje. Anders staan we over een tijd nergens meer eerste. (mwa, behalve bij RC5 dan).
Ik heb het nog even opgezocht:Op dinsdag 15 januari 2002 14:52 schreef Pyrus52 het volgende:
Hij doetet, reboot doet wonderenmeestal bij win98se
I get a java.lang.NoClassDefFoundError: javax/swing/JFrame error when trying to start the Agent
On Windows 95/98/Me you must install Java, THEN reboot, THEN install Ubero. For the Sun JRE to be registered as the default Java virtual machine (as opposed to the Microsoft Java virtual machine that comes with Windows, which doesn't support newer features of Java) you have to reboot your system after installing the JRE and before installing and running Ubero.
This doesn't seem to be a problem on Windows 2000 or XP.
On Solaris we've seen this problem for users that haven't upgraded their Java to 1.3.x. Depending on what version of Solaris you have it installs an older version of Java that won't work with Ubero.