Ja
The birds turned into The Flying Dutchmen!
JA nero ondersteund dat ook goed. Je kan twee dingen doen direct twee copies maken gelijktijdig. Of twee verschillende maar dan moet je wel oppassen
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Of je kunt nero gebruiken...
Het werkt op 2 manieren: of 1 cd 2x branden (op de gedeelde max speed, ik heb een plex16x en een teac6x, en het branden ging op 4x omdat de plex geen 6x ondersteund..)
Of 2 verschillende cd's. Zorg dan wel dat je hd's snel genoeg zijn ivm evt. buffer underruns
Het werkt op 2 manieren: of 1 cd 2x branden (op de gedeelde max speed, ik heb een plex16x en een teac6x, en het branden ging op 4x omdat de plex geen 6x ondersteund..)
Of 2 verschillende cd's. Zorg dan wel dat je hd's snel genoeg zijn ivm evt. buffer underruns
edit:
ik was weer te laat...
ik was weer te laat...
- hardware always changes.. -
Gewoon met Padus DiscJuggler
Voor meerdere branders zou ik toch echt SCSI aanraden!
Voor meerdere branders zou ik toch echt SCSI aanraden!
webOS all the way!
of ie master of slave staat maakt niet veel uit. Maar ik zou beiden branders niet op het zelfde kanaal zetten. En op de gewoon cdrom speler ook niet. Dus dan heb je 3 kanalen nodig en dus een IDE kaartje. Maar die dingen zijn helemaal zo duur niet.Op dinsdag 15 januari 2002 10:32 schreef toh het volgende:
je moet dan zeker wel een aparte IDE kaart kopen zeker? zodat de 2e writer ook als master kan?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
ik heb een 40gb 7200 en een 15gb 5400, als ik beide iso's op verschillende drives zet verdeeld dit de lading dan een beetje?
Yep.... Ik zou ze wel vanaf verschillende schijven laten branden!
webOS all the way!
Just my €0,02 maar WinOnCd kan 7 branders onafhankelijk van elkaar aansturen.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
dit klinkt wel cool eigenlijk
bedankt! de writers van nu kosten toch niks eigenlijk. 99€ voor een 16-speed mitsumi! of is het ook verstandig om dan een plextor of lite-on te kopen? ik heb nu een 4x speed mitsumi die mij nog nooit gefaald heeft.
Lite-ON is beste prijs/kwaliteit/features verhouding! Mitsumi 4804 was wel ok
De eerste brander die zowel 90 als 99 minuten kon fikken
webOS all the way!
Ik heb een keerjte gedaan met een Sony 10x en een HP 2x drive.
beide on the fly fikken (gelukkig 4IDE controllers onbaord
).
Via Nero de Sony laten fikken en via EZcd de HP laten fikken, tegelijkertijd, en dat ging gewoon goed.
Maar ik zag het nut niet in van 2 branders in een systeem, dus heb ik in ieder ssyteem een brander gezet.
beide on the fly fikken (gelukkig 4IDE controllers onbaord
Via Nero de Sony laten fikken en via EZcd de HP laten fikken, tegelijkertijd, en dat ging gewoon goed.
Maar ik zag het nut niet in van 2 branders in een systeem, dus heb ik in ieder ssyteem een brander gezet.
Pagina: 1