Toon posts:

Is het mogelijk om 2 writers te draaien?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

is het mogelijk om in 1 computer 2 writers iets te laten branden?

Verwijderd

Yep, wanneer je brand softewaren het ondersteund, bijv. cdrwin.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 21:16

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ja :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Ligt er aan wat voor pc je gebruikt en wat voor brandsoftware maar ja het is mogelijk.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

JA nero ondersteund dat ook goed. Je kan twee dingen doen direct twee copies maken gelijktijdig. Of twee verschillende maar dan moet je wel oppassen :)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-04 06:52
Of je kunt nero gebruiken...

Het werkt op 2 manieren: of 1 cd 2x branden (op de gedeelde max speed, ik heb een plex16x en een teac6x, en het branden ging op 4x omdat de plex geen 6x ondersteund..)

Of 2 verschillende cd's. Zorg dan wel dat je hd's snel genoeg zijn ivm evt. buffer underruns

edit:
ik was weer te laat...

- hardware always changes.. -

Verwijderd

Topicstarter
je moet dan zeker wel een aparte IDE kaart kopen zeker? zodat de 2e writer ook als master kan?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

(jarig!)
Gewoon met Padus DiscJuggler :)
Voor meerdere branders zou ik toch echt SCSI aanraden!

webOS all the way!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
Op dinsdag 15 januari 2002 10:32 schreef toh het volgende:
je moet dan zeker wel een aparte IDE kaart kopen zeker? zodat de 2e writer ook als master kan?
of ie master of slave staat maakt niet veel uit. Maar ik zou beiden branders niet op het zelfde kanaal zetten. En op de gewoon cdrom speler ook niet. Dus dan heb je 3 kanalen nodig en dus een IDE kaartje. Maar die dingen zijn helemaal zo duur niet.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 40gb 7200 en een 15gb 5400, als ik beide iso's op verschillende drives zet verdeeld dit de lading dan een beetje?

• Hermanvh

Hermanvh

(jarig!)
Yep.... Ik zou ze wel vanaf verschillende schijven laten branden!

webOS all the way!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:46
Just my €0,02 maar WinOnCd kan 7 branders onafhankelijk van elkaar aansturen.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
dit klinkt wel cool eigenlijk :) bedankt! de writers van nu kosten toch niks eigenlijk. 99€ voor een 16-speed mitsumi! of is het ook verstandig om dan een plextor of lite-on te kopen? ik heb nu een 4x speed mitsumi die mij nog nooit gefaald heeft.

• Hermanvh

Hermanvh

(jarig!)
Lite-ON is beste prijs/kwaliteit/features verhouding! Mitsumi 4804 was wel ok :) De eerste brander die zowel 90 als 99 minuten kon fikken :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
allright! kan ik eindelijk de te lange divxen branden! is dat een beetje veilig 99mins?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb een keerjte gedaan met een Sony 10x en een HP 2x drive.
beide on the fly fikken (gelukkig 4IDE controllers onbaord *D).
Via Nero de Sony laten fikken en via EZcd de HP laten fikken, tegelijkertijd, en dat ging gewoon goed.
Maar ik zag het nut niet in van 2 branders in een systeem, dus heb ik in ieder ssyteem een brander gezet.
Pagina: 1