Ik ben al een tijdje op zoek naar een 15"LCD scherm dat naast een goed beeld er ook van buiten goed uit ziet. Ik zat tot nu toe te twijfelen tussen de Helcules Prophetview 720 (Mooi, redelijke prijs, maar wat traag en donker) of de NEC 1550M black (niet lelijk, prijzig, maar wel goede specs). Daar is nu de Iiyama 3818UTC bij gekomen (Mooi, redelijke prijs, aardige specs). Kijk eens op http://www.iiyama.nl/files/AX3818UTC.pdf Wat vinden jullie van deze monitor en weten jullie een winkel waar deze drie modellen te vergelijken zijn. Mijn vaste dealer durft hem niet eens uit de doos te halen omdat hij dan aansprakelijk is voor dode pixels
Verwijderd
hmmm..... respons tijd is best wel ok, vind het een kewl dingetje, alleen waarom is de dealer aansprakelijk voor dode pixels??? dat gebeurt in de fabriek en niet in de winkel!!!! maar als je hem voor en redelijke prijs kan krijgen zou ik het wel doen!
Verwijderd
Bekijk _altijd_ eerst het scherm voor je 'em koopt, zo kun je zien of het scherm dode pixels heeft. Dan maar in een winkel kopen voor drie tientjes meer, dan ben je er iig zeker van dat je een scherm zonder dode pixels koopt.
Verder is het bij gamen belangrijk dat het scherm een redelijk snelle responsetijd heeft, maar dat weet je natuurlijk al.
Verder is het bij gamen belangrijk dat het scherm een redelijk snelle responsetijd heeft, maar dat weet je natuurlijk al.
In praktijk kun je de monitor die je koopt niet vooraf bekijken. Hij moet toch altijd eerst besteld worden. Het exemplaar dat dan geleverd wordt kun je pas uitpakken als je betaald hebt. Een beperkt aantal dode pixels moet je dan achteraf accepteren
Ik ken geen winkels die hier anders mee om gaan, jullie wel?
Dit topic is gesloten.
![]()