[werk]Kopieërapparaat met scanopties.

Pagina: 1
Acties:

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Topicstarter
Ik ben voor mijn werk op zoek naar een kopieërapparaat met scanopties. Heeft iemand hier ervaringen mee? Zo ja, welke merken zijn erg goed? Of weet iemand zo een paar merken op te noemen. Ik heb al op de sites van HP, canon en xerox gekeken en daar zaten wel een paar leuke opties tussen, maar ik wilde me in meerdere merken verdiepen om zo de beste eruit te halen >:) :D

Vereiste:
minimaal 50 pagina's per minuut
Tiff-formaat is een pre

Als dit in het verkeerde forum staat, wil een modje zo liev zijn om hem dan in het juiste forum te plaatsen.

Nieuw, nu met Twitter

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Topicstarter
*schop*

Heeft niemand hier ervaringen mee :?
Ook niet van het werk uit :?

;(

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

ehh je kunt eens kijken bij oce. naar de oce700.

Wordt geleverd met eigen server, ideaal.

Kijk maar eens even of hij aan jou eisen kan voldoen.

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Wij hebben bij ons 2 kleuren kopiëers staan van Ricoh, met een scan functie erin. Gaat via het netwerk :9~

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Verwijderd

OCe is zeker een goede keuze voor profi werk. Die CPS700 is een kleueren printer/copier/scanner met 7 skleueren non-transparante toners. Is een Nederlands product. Errug goed spul. Wordt geleverd met DELL dac's

(Ja ik praat heel lovend, wil daar gaan stage lopen >:) )

http://www.oce.com/products/cps700/cps700int.asp

edit:
URl toegevoegd

Verwijderd

heb laatst hier een cursus gehad over die oce CPS 700 (ben stagair systeembeheerder). en ik moet zeggen, dit was een zeer goede cursus. en ging in de hoofdzaak over de print server. mooi apparaat.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-03 22:57
Wij hebben hier Xerox document centres (332st) staan die ook kunnen scannen.
Op het moment gebruiken we ze alleen om te kopieeren en dat is al een crime.
Die dingen zijn verschrikkelijk storingsgevoelig, er perioden dat er hier iedere week een monteur rondloopt.
Lijkt me dus niet echt een aanrader om mee te gaan scannen, nog meer risico op storingen.
Pagina: 1