Toon posts:

(Acces) zoeken m.b.v een tekstveld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met Acces een logboek met tabellen geen query, en nou wil ik een zoekfunctie toevoegen eraan, je kan wel zoŽn standaard zoekfunctie toevoegen, waardoor je kan kiezen of je in het hele veld wilt zoeken, maar ik wil dat men in een tekstveld een woord invult (bijv groep A) om zo de computers weer te geven van groep A.

Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen.

Iemand een idee?

ps. ik heb hierover nog gezocht maar geen resultaat.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Zou je je datastructuur even kunnen posten, want van je verhaal begrijp ik niet zoveel. En wil je op elk veld kunnen zoeken, of slechts op een beperkt aantal velden? Met wat meer informatie zou ik je vast wel kunnen helpen.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar zitten, ik heb gewoon een knop aangemaakt en daarmee de optie record zoeken gebruikt.

De mensen die met de logboek moeten werken, vind het wel goed zo.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:15

Boss

+1 Overgewaardeerd

evt. kan je het standaard zoek-scherm met wat code nog zo laten openen, dat 'ie standaard al op 'zoek in gedeelte van veld' staat.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.