Nou ma avond zou ff msn en icq afsluiten en ff tv gaan kijken maar het probleem is nou ik hoorde een hoge fluit toon voor een paar seconden en meteen sloeg mijn bijde monitoren op zwart.
Dacht dat dit was door windows dus ik resetten nope scherm bleef zwart.
Dus ik pc uitzetten en weer aan weer niet dit heb ik 3x gedaan toen had ik weer beeld maar hij deed ~5min over ide check dus dacht ga bios in.
Gedaan en toen sloeg hij vast, Toen weer resetten werkt niet en toen dus maar weer uitgezet en aangezet en dat een paar keer moeten doen om er voor te zorgen dat ik weer beeld had.
Kreeg weer beeld en ide duurde weer zo lang toen weer de bios in toen bleef hij al hangen op zwart schermpje met knipperent streepje boven in.
Dus weer resetten wou niet scherm bleef zwart, dus maar weer uit aan uit aan uit aan.
Kreeg weer beeld dus toen heb ik hem maar door laten lopen maar als hij de bootsector van de hd moet pakken deed hij niks meer.
WAT KAN HET PROBLEEM WEZEN.
Hardware:
Msi pro2 kt133
Thunderbird 1000 AJFA core unlocked
Zalman gold acktieve koeling
2x 128mb ram nobrand 133fsb
Hercules Prophet 2mx 32mb (1e versie) agp
Helios 3d voodoo rush 6mb pci
Quantum fireball 7200rpm 30 gig
Western digital 7200rpm 80 gig
52x speed cdrom speler nobrand
lite one 8x4x32
live 1024
LG 775Ft op gf2mx
Comodore 1935 als het goed is.
Instellingen:
Thunderbird 1000 op 1100 core 1.800 volt
multyplier 11x100
software:
Windows 2000 geen sp installed.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan wezen
plz help mij.
gr kokkel
Dacht dat dit was door windows dus ik resetten nope scherm bleef zwart.
Dus ik pc uitzetten en weer aan weer niet dit heb ik 3x gedaan toen had ik weer beeld maar hij deed ~5min over ide check dus dacht ga bios in.
Gedaan en toen sloeg hij vast, Toen weer resetten werkt niet en toen dus maar weer uitgezet en aangezet en dat een paar keer moeten doen om er voor te zorgen dat ik weer beeld had.
Kreeg weer beeld en ide duurde weer zo lang toen weer de bios in toen bleef hij al hangen op zwart schermpje met knipperent streepje boven in.
Dus weer resetten wou niet scherm bleef zwart, dus maar weer uit aan uit aan uit aan.
Kreeg weer beeld dus toen heb ik hem maar door laten lopen maar als hij de bootsector van de hd moet pakken deed hij niks meer.
WAT KAN HET PROBLEEM WEZEN.
Hardware:
Msi pro2 kt133
Thunderbird 1000 AJFA core unlocked
Zalman gold acktieve koeling
2x 128mb ram nobrand 133fsb
Hercules Prophet 2mx 32mb (1e versie) agp
Helios 3d voodoo rush 6mb pci
Quantum fireball 7200rpm 30 gig
Western digital 7200rpm 80 gig
52x speed cdrom speler nobrand
lite one 8x4x32