Hallo,
ik zit met een groot probleem, mijn computer is eergisteren gecrashed onder het installeren (van Ghost Recon). Daarna bleven de crashes maar doorgaan, meestal kwam ik niet eens meer in windows (XP, 2000). Met veel moeite heb ik voor elkaar gekregen om belangrijke documenten op een andere hd te krijgen en die uit de computer te halen. Toen heb ik de schijf helemaal opnieuw in moeten delen met Partition Magic en daarna geformatteerd.
Maar toen ik windows Xp weer wilde installeren kreeg ik de foutmelding: "Het bestand Acpi.sys is corrupt, setup cannot continue" ofzo iets.
Balen dus. Na herhaaldelijk proberen bleef hij daarover zeuren. Toen maar Win2000 geprobeerd, zelfde problemen, alleen dan iets anders:
Blue Screen met gezeik over de ACPI-BIOS. (Ik heb een AWARD
)
Windows Me werkte ook al niet, en had crashes als "Error in Kernel.dll" etc.
Ik heb toen maar mijn BIOS 'terug-geflashed', want ik had ooit eens een nieuwe versie van de MSI-site gehaald. Maar de problemen blijven.
Het enige wat ik nu kan is DOS draaien met een opstartdiskette.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen ?
Mijn Specs:
MSI K7T Turbo,
Duron 900 MhZ,
296 MB SDRAM,
Powercolor GeForce 2GTS,
SoundBlaster Live!1024,
Pinnacle PCTV Rave,
Fujitsu 20GB HD,
300W voeding.
ik zit met een groot probleem, mijn computer is eergisteren gecrashed onder het installeren (van Ghost Recon). Daarna bleven de crashes maar doorgaan, meestal kwam ik niet eens meer in windows (XP, 2000). Met veel moeite heb ik voor elkaar gekregen om belangrijke documenten op een andere hd te krijgen en die uit de computer te halen. Toen heb ik de schijf helemaal opnieuw in moeten delen met Partition Magic en daarna geformatteerd.
Maar toen ik windows Xp weer wilde installeren kreeg ik de foutmelding: "Het bestand Acpi.sys is corrupt, setup cannot continue" ofzo iets.
Blue Screen met gezeik over de ACPI-BIOS. (Ik heb een AWARD
Windows Me werkte ook al niet, en had crashes als "Error in Kernel.dll" etc.
Ik heb toen maar mijn BIOS 'terug-geflashed', want ik had ooit eens een nieuwe versie van de MSI-site gehaald. Maar de problemen blijven.
Het enige wat ik nu kan is DOS draaien met een opstartdiskette.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen ?
Mijn Specs:
MSI K7T Turbo,
Duron 900 MhZ,
296 MB SDRAM,
Powercolor GeForce 2GTS,
SoundBlaster Live!1024,
Pinnacle PCTV Rave,
Fujitsu 20GB HD,
300W voeding.