Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom nu al een slotje?

Pagina: 1
Acties:

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Lieve adjes

mijn topic [topic=380646/1/50]
is gesloten, terwijl iknog niet eens de tijd had om te reageren. Natuurlijk weet ik dat je bij User Accounts dat scherm aan kan zetten, het probleem is dat die functie aanstaat maar het scherm komt dus gewoon niet bij het opstarten. Dat is mijn probleem.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Omdat het opgelosd is?
Staat duidelijk hoe je het moet oplossen denk ik.
goeiemorgen trouwens.

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
goedemorgen, zoals gezegd lost het dus nix op
de vinkjes staan voor Show Welcome screen, maar dat scherm komt niet bij het opstarten, gewoon standaard venster waar je username en password in moet typen

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Heb je mischien een vorm van StylesXP geinstalleerd mischien. Waardoor de aanlogscherm mischien niet eens bestaat ofsow.

• BreadFan
  • Niet online
Quote van DR:
f1 == help :)
Daar zal het antwoord dus wel in staan he :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 09:21 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Daar zal het antwoord dus wel in staan he :)
Wat is dat nou voor antwoord als de user zegt dat ie dat al heeft verandert wat er aangegeven werd in de topic dan had ie het er bij moeten zetten maar nou zegt hij dat hier krijg je nog ga in de help zoeken. Dan ken je alle php vragen ook wel weglaten want die kun je vast wel in de docs vinden eigenlijk alle vragen want er is vast wel ergens een doc voor wat is dit nou weer. |:(

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je vermeld niet wat je al hebt gedaan en wat je wel ziet en of het altijd al zo is geweest. Op deze manier is het de standaardvraag die al vaak langs is gekomen :{

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 10:58 schreef OProg het volgende:
Je vermeld niet wat je al hebt gedaan en wat je wel ziet. Op deze maniet is het de standaard vraag die al vaak langs is gekomen :{
Ja oke dat kon ik ook al begrijpen maar nou vertelt ie het hier dat ie dat al gedaan had en dan krijg je nog steeds het zelfde zielige antwoord.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

als ik dat topic zo lees is het ook gewoon zo van vinkje zetten en tis klaar. als het niet zo is zeg dan ZELF wat je al gedaan hebt :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is niet een kwestie van een vinkje zetten. Op de PC van m'n ouders heb ik nl. hetzelfde probleem en ik garandeer je dat dat vinkje goed staat :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 15 januari 2002 11:09 schreef Wouter Tinus het volgende:
Het is niet een kwestie van een vinkje zetten. Op de PC van m'n ouders heb ik nl. hetzelfde probleem en ik garandeer je dat dat vinkje goed staat :)
dat lees ik nu dus ook :o

maar als ik dat zo in het topic lees lijkt het dus gewoon daarop.

Topic is weer open trouwes
Pagina: 1