Ik zal maar meteen terzake komen, we moeten binnenkort (as vrijdag) een opdracht inleveren welke javascript bevat..het gaat hier om een formulier waar berekeningen op uitgevoerd moet worden. Vervolgens moet dit verzonden worden naar een bepaalde email adres
de clue hier is dat de velden gecontroleerd moeten worden, zodat de juiste gegevens ingevoerd moeten worden..dit is me dus gelukt
vervolgens moet je een formulier maken welke berekeningen uitvoert, eigenlijk heel simpel..bv, bestal van product A 5 stuks, product B 1 stuk..etc etc..na veel zoeken op het internet naar voorbeelden is me dit ook gelukt
nu komt het moeilijke gedeelte waar ik zelf niet ben uitgekomen, na 2 uur te zitten proberen en doen
namenlijk het samenvoegen van deze twee formulieren..probleem is dat beide de optie ' onsubmit= ' gebruikt..mijn vraag aan jullie, is er een mogelijkheid om deze 2 samen te voegen??? desnoods gebruik maken van frames, als de benodigde waardes maar worden verstuurd zodra er geklikt word op de submit button..
voor de broncodes :
formulier1 (controleer velden)
formulier2 (berekeningen uitvoeren)
mijn dank zal groot zijn voor degenen die me hieruit kunnen helpen, want ik heb echt naar mijn weten alles zitten proberen..
de clue hier is dat de velden gecontroleerd moeten worden, zodat de juiste gegevens ingevoerd moeten worden..dit is me dus gelukt
vervolgens moet je een formulier maken welke berekeningen uitvoert, eigenlijk heel simpel..bv, bestal van product A 5 stuks, product B 1 stuk..etc etc..na veel zoeken op het internet naar voorbeelden is me dit ook gelukt
nu komt het moeilijke gedeelte waar ik zelf niet ben uitgekomen, na 2 uur te zitten proberen en doen
voor de broncodes :
formulier1 (controleer velden)
formulier2 (berekeningen uitvoeren)
mijn dank zal groot zijn voor degenen die me hieruit kunnen helpen, want ik heb echt naar mijn weten alles zitten proberen..