Jaja, de eerste beta versie is af 
De plug-in is speciaal gemaakt voor grafische displays met een resolutie van 240 x 64. Nou kan ik wel allemaal gaan vertellen wat je er mee kunt, maar onderstaande foto zegt genoeg lijkt me
De plug-in in actie:

Versie 1.0 beta is hier te DLen
Voor het aansluiten is dit schema gebruikt:
Schema
De mogelijkheden en ideeen zijn nog lang niet uitgeput, dus als jullie nog goede ideeen hebben, dan hoor ik het graag. Op dit moment staan de volgende punten al op de to-do lijst:
- Scrollende tekst
- Play status grafisch weergeven
- Ondersteuning voor meerdere controllers (SED1330)
- Ondersteuning voor meerdere formaten
- Verschillende grafische analyzers
- Code optimaliseren
- Configuratie scherm
- Knoppen / touchscreen ondersteuning
Het is getest met Winamp v2.76 en v2.78. Zodra de API van Winamp 3 openbaar gemaakt wordt, is het de bedoeling dat die versie ook ondersteund wordt.
De plug-in is speciaal gemaakt voor grafische displays met een resolutie van 240 x 64. Nou kan ik wel allemaal gaan vertellen wat je er mee kunt, maar onderstaande foto zegt genoeg lijkt me
De plug-in in actie:

Versie 1.0 beta is hier te DLen
Voor het aansluiten is dit schema gebruikt:
Schema
De mogelijkheden en ideeen zijn nog lang niet uitgeput, dus als jullie nog goede ideeen hebben, dan hoor ik het graag. Op dit moment staan de volgende punten al op de to-do lijst:
- Scrollende tekst
- Play status grafisch weergeven
- Ondersteuning voor meerdere controllers (SED1330)
- Ondersteuning voor meerdere formaten
- Verschillende grafische analyzers
- Code optimaliseren
- Configuratie scherm
- Knoppen / touchscreen ondersteuning
Het is getest met Winamp v2.76 en v2.78. Zodra de API van Winamp 3 openbaar gemaakt wordt, is het de bedoeling dat die versie ook ondersteund wordt.