Liteon 32123S, welke CDs voor succesvol 32X?

Pagina: 1
Acties:

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021
Keb hier een Liteon 32/12/40 brander welke prima op de bijgeleverde Liteon CD brande met Nero maar wanneer ik op mijn mycom el cheapo cd's met dezelfde snelheid een iso wil branden gaat het fout.

De CD word helemaal gebrand maar alleen de brander kan de CD nog maar lezen daarna, net alsof de leadout fout gaat ofzo.

Ik neem aan dat dit ligt aan het feit dat de CD's de snelheid van de brander niet aan kunnen.

Iemand enig idee wat voor CD's die Liteon CD's zijn die bij de brander geleverd is? Er sond Liteon op maar ik vond hem verdacht veel op zo'n neon nashua lijken.

Nou als iemand iets weet, let me know.. :D thnx

[AbC]

Verwijderd

ik zou platinum cd's eens proberen...

die dingen zijn 'multispeed', maar ik weet nog dat ze cd's hadden met 12x erop en die gingen ook goed op 16x en tijdje later kwamen ze met 16x certiefied en die gaan ook goed op 24x
met een beetje geluk gaan ze ook op 32x

volgens mij passen ze alleen steeds de getallen aan en blijft de cd hetzelfde...

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 05:31
Op dinsdag 15 januari 2002 08:46 schreef Eddo het volgende:
volgens mij passen ze alleen steeds de getallen aan en blijft de cd hetzelfde...
haha ik geloof er niks van :)

Maare ikzelf gebruik philips en platinum ( philips voor de echt belangrijke dingen ) op mijn 24 speed en de 16 speed cdr's van beiden werkten ook op 24 speed maar het schijnt dat dat niet ten goede komt aan de houdbaarheid van de cdr's.

http://blog.bjornhouben.com

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-03 18:59

wdv

Probeer Taiyo Yuden. Ik heb er zoals velen goede ervaringen mee. (probeer de search maar eens)
Taiyo Yuden Spindel 74m 32X A-Quality of
Taiyo Yuden Spindel 80m 32X A-Quality
Kijk op http://www.cdrwinkel.com
:)

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021
Thnx voor de reacties, ik zal eens gaan kijken.

edit:

zojuist 100 80m cd's besteld.

[AbC]