AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Verwijderd
Zou niet mogen, heb zelfde powersuply en deze zoemt in geheel niet.Op dinsdag 15 januari 2002 01:25 schreef GTTC het volgende:
Mijn pas nieuw aangeschafte Enermax 350Watt met Active Pfc EG365AX-VE(g)(FMA) maakt een zoemend geluid,
ik dacht dat dit kwam door de 2 fans wat erin zitten maar als ik de draaiknop voor de fan snelheid helemaal op min. draai hoor ik hem nog evenhard zoemen,
nu steek ik een voorwerp tussen de fanbladen waardoor de fans STIL staan, maar gezoem is er nog steeds, het komt echt uit de voeding, en er zijn maar 2 fans in de voeding zit er nog iets binnenin de voeding wat het zoemende geluid veroorzaakt?
kan ik dit eventueel verhelpen door iets te modden?
Zou er eens mee teruggaan naar winkel
heb je em wel goed vastgeschroeft ??
ding zit muurvast in me chieftech server tower...
is pas een gloedjenieuwe voor 120 euro d8 ik. met zon regel knoppie aan de achterkant, maar ding zoemt zelfs als ik de beide fans stil laat staan, kweet bij god neit waar dit vandaan komt...
is pas een gloedjenieuwe voor 120 euro d8 ik. met zon regel knoppie aan de achterkant, maar ding zoemt zelfs als ik de beide fans stil laat staan, kweet bij god neit waar dit vandaan komt...
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Verwijderd
Als je zeker weet dat t uit de voeding komt dan zou ik teruggaan met die voeding, dit hoort niet en valt mijn's inzien gewoon onder de garantieOp dinsdag 15 januari 2002 01:57 schreef GTTC het volgende:
ding zit muurvast in me chieftech server tower...
ik plug geforce fan uit, allea casefans uit, chipsetfan uit beide fans op voeding stopzetten, en ( argh) 30 sec de cpu koeler uit... nu hoor ik zoeeeeemzoeeeeem tis dus de voeding.
argh, dit kan toch niet, tis pas een week oud ding
Ik heb dat ook bij mijn Aopen voeding... het gezoem komt van een grote ontstoorspoel en klinkt net als een hoogspanningscabine.
Waarschijnlijk zit die ontstoorspoel los bij jou - voeding terugbrengen dus.
Waarschijnlijk zit die ontstoorspoel los bij jou - voeding terugbrengen dus.
Ooit gehoord van een Productiefout ofzo?Op dinsdag 15 januari 2002 02:12 schreef GTTC het volgende:
Dat zal het wel zijn..Op woensdag 30 januari 2002 14:35 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ooit gehoord van een Productiefout ofzo?
Zo te horen heb je in ieder geval last van een van de trafo's ofzo.. Die zijn dat niet helemaal goed gewikkeld/gelijmd ofzo, waardoor de draden gaan trillen..
Ik denk dat het gewoon een kwestie van garantie is!
zoiets heet een maandagmorgen monster...
gewoon trug brenge die hap
gewoon trug brenge die hap
Is je PC geaard? Misschien een filter of trafo die zoemt.
Het is vast zo'n geluid als dat uit een dimmer komt zeker ?
Gewoon mee truggaan want dit hoort hij niet te doen. Het is vrij normaal, en er is niks kapot ofzo, alleen een productiefoutje. Brak onderdeel ertussen.
Gewoon mee truggaan want dit hoort hij niet te doen. Het is vrij normaal, en er is niks kapot ofzo, alleen een productiefoutje. Brak onderdeel ertussen.
Pagina: 1