Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Als je naar de prijs kijkt reknen ze meestal zo'n 200 euro voor zo'n barbone kast dus ik hoop dat het bordje dan ongeveer op de 110 euro uit komt
Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.
edit: wat vaag nu kannik em niet meer vinden. ik zie spoken.
You can't have everything. Where would you put it?
Ik heb ook de duitse vestiging van Shuttle/Spacewalker gemaild (via de amerikaanse), maar daar heb ik ook geen antwoord van gehad...
Ik had een stoer casebuild plan voor dit mobo, waar een ander (groter dan 19*18 cm) niet in kon, maar dat lijkt nu niet te gaan lukken (ik vind bestellen in amerika te duur voor dit hobbyprojectje)....
vaag zeg! ik zal eens bij de pczaak om de hoek vragen, die kunnen me vaak uit de brand helpen als er anders geen oplossing is.Op dinsdag 15 januari 2002 10:41 schreef Weefselkweekje het volgende:
Ik heb alle shops in de pricewatch die Shuttle mobo's verkopen gemaild. De paar waar ik ook echt mail van terug kreeg konden me niet aan dit mobotje helpen.
Ik heb ook de duitse vestiging van Shuttle/Spacewalker gemaild (via de amerikaanse), maar daar heb ik ook geen antwoord van gehad...
Ik had een stoer casebuild plan voor dit mobo, waar een ander (groter dan 19*18 cm) niet in kon, maar dat lijkt nu niet te gaan lukken (ik vind bestellen in amerika te duur voor dit hobbyprojectje)....
De eerste keer dat ik de SV24 zag was op de HCC dagen. Ik heb de winkel die em daar liet zien natuurlijk ook gemaild, maar die claimen dat ze alleen de complete barebone verkopen omdat ze research en developement hebben geinvesteerd in het product. Beetje vreemd is dat wel, want het is een kant-en-klaar product van Shuttle
[topic=349018]
dit wilde ik er trouwens mee doen...
Bv. de Freetech P6F209
Ongeveer de zelfde specificaties als de SHuttle FV-24
die zoch tik namelij kook eerst los, maar kon hem nergens vinden (in nederland dan). dus toen gekeken naar zelfde soort type bordje en kwam ik uit op de Freetech P6F209.
Ik hem toen gekocht bij apocom (perfect spulletje) misschien een idee ipv de shuttle fv-24
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
hoe duur was dat geval?
Bovendien zie ik dat moederbord er niet bij staan op de pagina van apocom.
Gekocht bij apocom voor rond de 300 of zo.. Ze hebben hem niet in de lijst staan, staat een barebone systeem in als ik me niet vergis, maar mailtje gestuurd en gevraagd, hebben hem du sook los. Was snel binnen
-- edit --
weet de prijs niet meer zeker, kon ook 350 zijn volgens mij, maar bordje werkt uitstekend met C3 733. Samen met oude monitor ideaal voor wat ik er mee doe, gebruiken als mp3 speler (of andere muziek types) en dan scherm gebruiken voor een kleurige weergeving van de muziek.
Tnx voor de info... iemand nog andere piepkleine bordjes gevonden?
Heb jij er een plug-in kaartje opgezet of was die TV-out al standaard aanwezig op jou moederbord ???
Zie trouwens ook:
[topic=382027/1/25]
Een erg coole SV24 kloon in Japan...
Zit zoals je kan zien op postin gplaatje net er boven, dat er op het mobo een aansluiting zit voor plug on kaartje van Freetech, echter deze heb ik dus niet (het kaartje dan, wel de aansluiting) heb gisteren een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord op gehad, dus misschien komt dat nog.Op woensdag 16 januari 2002 10:18 schreef JGame het volgende:
RIKZ, je zei in een eerdere post dat TV-out optioneel was.
Heb jij er een plug-in kaartje opgezet of was die TV-out al standaard aanwezig op jou moederbord ???
Maar het is wel een lekker klein en fijn bordje. Vind tik dan persoonlijk.
He en thnx voor het mailen naar apocom.
Ik wacht in spanning af
Verwijderd
Pricewatch
Staan alleen duitsland en oostenrijk op maar toch.
ik verkoop zelf ook sv24 (voornamelijk voor divx bakken)
maar de mainboards zijn gewoon heel lastig te krijgen
je beste hoop is Duitsland, daar zijn ze volopte koop
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik ben zeker geinteresseert in die shuttle, maar het gaat dan om 1 hooguit 2 moederborden. Dus ik weet niet wat jij vind vallen onder 'een zooi'
Het is niet echt de nieuwste maar hij werkt goead als DivX/MP3 standlone player(wel bsplayer gebruiken Mediaplayer en Tha Playa trekt ie niet in hoge resoluties).
Toch een leuk alternatief (en waarschijnlijk ook een stuk goedkopen).
- JGame