Toon posts:

Matrox G550 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok nu snap ik er werklijk helemaal geen hout meer van,..

Ik zou graag UT willen spelen met mn nieuwe peeceetje met mooie Matrox dualhead kaart erin,. maar dat lukt niet, tenminste, niet in full screen.

Mn G550 weigert gewoon om UT in fullscreen weer te geven, heb al vanalles geprobeerd, dualhead af, laatste drivers en DX8,.. maar het mocht niet baten.

Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
[schop]

Zelfs 3Dmark2001 zeurt om een DX8 compatible vga kaart,.. maar dat is de Millenium G550 toch :?

[/schop]

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 16:50

Unagi

Always aware...

Misschien handig om de rest van je specs te posten

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

heb je je dualhead al eens uitgezet, bij mij heeft ie dan ook problemen met sommige 3d-games....

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Hmmm UT en 3DMark2001 zou ie toch gewoon moeten kunnen draaien. Mijn G400 doet het in ieder geval allebei, met dezelfde drivers (de laatste niét beta). Heb je misschien een moederbord met een via chipset? Dan moet je de Via 4-in-1 drivers installeren. Die lossen de meeste problemen wel op. Wta je ook kunt proberen is om AGP 4x uit te zetten. Dat wil ook wel eens werken.

Verwijderd

Fullscreen met de TV-out bedoel je? Daar hoef je niet verder naar te zoeken, dat kan die niet!
Daar hebben we op de zaak al genoeg naar gezocht, ook bij Matrox weten ze ervan dat we dat heel graag terug zouden willen zien.
Maar sinds de G400 kan geen enkele kaart dat meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 01:24 schreef W1LL3M het volgende:
heb je je dualhead al eens uitgezet, bij mij heeft ie dan ook problemen met sommige 3d-games....
lees jij wel goed?
JA, staat in de topicopening,..
Op dinsdag 15 januari 2002 01:35 schreef wildmedia het volgende:
Fullscreen met de TV-out bedoel je? Daar hoef je niet verder naar te zoeken, dat kan die niet!
Daar hebben we op de zaak al genoeg naar gezocht, ook bij Matrox weten ze ervan dat we dat heel graag terug zouden willen zien.
Maar sinds de G400 kan geen enkele kaart dat meer.
Nej, gwoon op monitor
Op dinsdag 15 januari 2002 01:29 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Hmmm UT en 3DMark2001 zou ie toch gewoon moeten kunnen draaien. Mijn G400 doet het in ieder geval allebei, met dezelfde drivers (de laatste niét beta). Heb je misschien een moederbord met een via chipset? Dan moet je de Via 4-in-1 drivers installeren. Die lossen de meeste problemen wel op. Wta je ook kunt proberen is om AGP 4x uit te zetten. Dat wil ook wel eens werken.
kijk daar heb ik wat aan :D ik ga het eens proberen,... euhm,.. waar kan ik de AGP 4x mode uitschakelen?

Tnx

Verwijderd

Topicstarter
YEZ! prob opgelost, dank u frits!

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Graag gedaan!
Pagina: 1