netwerk op msi usb adapter, hoe precies?

Pagina: 1
Acties:

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb een msi mobo met daarop een usb netwerk adapter, nu wil ik graag dat ding aansluiten op een pc ZONDER zo'n adapter (wel gewone usb).
kan dat zomaar, of moet er op de andere pc ook zo'n adapter zitten?
ik kan het niet uit de handleiding opmaken.
tnx*

Verwijderd

Dat kan niet, het andere moederbord moet ook zo'n aansluiting hebben

• johnny.xxx
weet je dat heel zeker, ik hoorde dat mensen dat mensen het ook op hun asus hadden aangesloten

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 13:25
Ik heb er geen ervaring mee, maar het mooie van het systeem moet zijn dat je jouw msi mobo op een pc met een gewone usb aansluiting moet kunnen aansluiten.

Als je trouwens naar het bijgeleverde stekkertje kijkt dan moet het ook werken zoals boven staat, want de ene kant van het stekkertje kan in een usb poort en de andere kant in de pc2pc poort in jouw systeem.

Als je alles werkend heb laat het dan even weten.
Op mijn mobo kan het ook en ik ben wel benieuwd. (heb hier geen tweede pc met usb staan :( )

Verwijderd

Dit kan echt wel. Gewoon ervoor zorgen dat je op beide pc's de software installeert (Gene USB adapter oid.) dan werkt het gewoon.
De installatie van de software wijst zichzelf.

• johnny.xxx
kijk dat wilde ik horen!
nu hoef ik niet door de regen om 2 kaartjes en een cross-kabel te halen. tnx!

• johnny.xxx
Op dinsdag 15 januari 2002 12:38 schreef miles het volgende:

Als je alles werkend heb laat het dan even weten.
Op mijn mobo kan het ook en ik ben wel benieuwd. (heb hier geen tweede pc met usb staan :( )
ok ik heb het aan de gang gehad, heeeeel erg makkelijk
eerst op beide pc's de driver en de software router geinstalleerd. dan gewoon aansluiten, dan herkend de pc een genelink adapter en laat je win (xp in dit geval) zelf een verbinding aanmaken met ip's enz.
de andere (98se) liet je gewoon in het spel zoeken naar een server op tcp/ip en hij ging als een speer. max 9.8mbit niet veel maar meer dan genoeg voor games.
ghost recon met een ping van 15 dus dat ging wel.
mijn pc is een MSI-6380-pro met een XP-1700 en de andere is een A7V-E met een duron 850, no problemo!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Klopt hoor, hier doet ie het ook.
Een keer Win Xp en een keer Win98Se.
Ik kreeg alleen de spellen niet zover dat ze het slikten, maar ik kon in ieder geval mijn bestanden backuppen./
Pagina: 1