cool, hoe hebbie dat allemaal gedaan?
wat kan er allemaal op het display komen
wat kan er allemaal op het display komen
Multimonitor is relax :P
Veel veilen , maar via smartie kan er echt heel veel op (zoals de meeste hier wel weten
) en een aantal winamp plug-in's
Ziet er netjes uit.
Moet ik toch maar eens gaan sparen. Want ik wil ook wel zo'n LCD voor in mijn MP'3 bak.
Moet ik toch maar eens gaan sparen. Want ik wil ook wel zo'n LCD voor in mijn MP'3 bak.
Wat ben je in totaal kwijt? En heb je de kabel zelf gefix0rd of zo gekocht? Moet er binnenkort ook maar aan geloven en het geld heb ik er wel voor
in totaal 95 piek...
maar ik had voorgebouwd ,
maar ik kreeg wel n xtra pci printerpoort kaartje van mn oom daus dat scheelde weer wat 's
maar ik kreeg wel n xtra pci printerpoort kaartje van mn oom daus dat scheelde weer wat 's
Hmz.. toch wel de moeite waard.. ik ga ook opzoek naar zo'n dingOp dinsdag 15 januari 2002 00:17 schreef Gerrit83 het volgende:
in totaal 95 piek...
Verwijderd
Hoe laat je de info van de computer naar de LCD schermpje komen? Kan dit voor Tracknames en zo bijvoorbeeld?
Verwijderd
zozo ziet er allemaal geflikt uitOp maandag 14 januari 2002 23:55 schreef Gerrit83 het volgende:
ja ja t moest er van komen , ik heb nu ook n lcd'tje ingebouwd , alleen wat brakke logitech quickam pics (vertekendgeen geld voor goede aparatuur
) )
PICS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat vind men er van?
sjakie wil het ook maken
jah, smartie / lcdinf en winamp plugins....
maare use the search to find out..
maare use the search to find out..
Verwijderd
Ziet er goed uit en zo brak zijn die pics nog nietOp maandag 14 januari 2002 23:55 schreef Gerrit83 het volgende:
ja ja t moest er van komen , ik heb nu ook n lcd'tje ingebouwd , alleen wat brakke logitech quickam pics (vertekendgeen geld voor goede aparatuur
) )
PICS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat vind men er van?
Vet! ik had alleen het display boven aangedaan (dus omgeruild met waar je cdrom speuler nu zit)
ja dat wilde ik ook, maar achter het lcd zit een backplate en ik heb naast de cd rom speler ook nog een oude quantum firebal hdd, (das een 5 1/2 inch maat) en die neemt dus ook n slot , en bovenaan paste de zooi niet...
Pagina: 1