Ecology Fund Stats wishlist

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeklikkers,

Ik heb vorige week aan Matt Kazmierski gevraagd of het mogelijk was om de juiste data te ontvangen voor userstats.

Helaas gaat dat dus niet lukken. Wel was hij erg onder de indruk van de DPCH huisstijl en stats.

Zoals jullie kunnen lezen willen ze wel over eventuele andere wensen nadenken. Daarom dus dit topic. Geef hieronder jouw wensen voor de huidige stats op de eco site en de DPCH stats.
Lex,

Thank you for your email.

You have put together some very impressive data! I agree that it would be
nice to have some info/statistics on EcologyFund... it's just getting our
programmer to find the time to do such things.

Unfortunately I am not able to give out any of our user information... it is
part of our privacy policy.

But if you could get me a list of the features that you, and what you think
many others, would like to see added to the EcologyFund group statistics...
I can then pass them along to our programmer and he can hopefully get to
some of them, if not all. Sound good?

Thanks for all of your support. How are you doing the automatically updated
page? Very cool.

have a great day,
Matt Kazmierski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Wow dat klinkt flex :) Die gasten willen wel geloof ik :)

Userstats, subteams :) Thats all i can say :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 13:48

NightBird

DPC-Crew Coding
cool man!
Userstats zouden erg tof zijn ja, al was het alleen een top10 per team ...
Of een nummertje van je eigen ranking (binnen je team en overall). Da's niet tegen privacy ofzo.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:29
userstats & ranking (overall en in het team) en dan komen we al een heel eind...de rest maken de DPCH makers er zelf toch wel bij ;)

Goed werk Droopy- :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt stats-related, maar als je toch een wishlist mag sturen...
Wat ik erg graag zou zien is dat je een link/bannertje naar ecologyfund ergens neer kunt zetten waarbij mensen die erop klikken en zich registreren ook direct member zijn van de DPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja userstats gaat niet werken dus, dat zegt hij net. Ik heb van de week geprobeerd om met een leuk scriptje in te loggen op de site om autmatisch mijn statstieken tevoorschijn te toveren maar ze zijn redelijk bezig geweest om dit onmogelijk te maken. Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen klik-scripts gaan schrijven ;(

Zal deze week nog eens een poging wagen, heb nog niet geprobeerd cookies te posten en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me te binnen schiet, kunnen ze niet een vakje maken bij het aanmelden dat je het niet erg vindt dat je statistiek-gegevens naar buiten worden gegeven? Dan kun je er zelf voor kiezen :) Doe je hem standaard uitgevinkt en klaar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm...die user scores/stats...dat is toch maximaal 223 per dag, er van uitgaande dat je alle extra opties "verbruikt" hebt?

Subteams (+stats) zou wel cool zijn :)...ik vind het wel een goede instelling van hun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als je subteam stats kunt maken dan zijn we ook tevreden natuurlijk :)
Maandje zoet, en dan willen we wel weer userstats maar dat zien we dan wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
misschien een systeem om te kijken of er al op het emailadres is geklikt om cheaters :r tegen te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

Op dinsdag 15 januari 2002 07:52 schreef dA_Griz het volgende:
Wat me te binnen schiet, kunnen ze niet een vakje maken bij het aanmelden dat je het niet erg vindt dat je statistiek-gegevens naar buiten worden gegeven? Dan kun je er zelf voor kiezen :) Doe je hem standaard uitgevinkt en klaar :9~
Inderdaad, dit lijkt me een goede optie om wel je user-info beschikbaar te stellen. Mensen die dat uit privacy overwegingen niet willen, vinken die optie niet aan....

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat ze zo leuk reageren op de dagelijkse stats van jullie.

Ik heb destijds ook gevraagd om meer 'real time' stats. Toen hebben ze ook die real time top 10 group stats erbij gemaakt.

Dat was al heel cool, want voor die tijd had je alleen een soort stats in de vorm van 'je hebt deze maand het meest geklikt van alle team in je Categorie, er wordt een extra acre natuur onder jullie naam 'besteld' :).

Jammer, dat ze geen individuele stats kunnen geven, maar het zou zeker leuk zijn als ze de Stats die Droopy altijd post op hun website kunnen zetten! :P
Pagina: 1