jumperfree, unlocken, snapnie ???

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de A7V266 en in de bios kan je daar je busspeed en je multiplier om zetten (in 'jumperfree mode ofzo ???'). Ik had een athlon XP 1600, dus 1,4 GHZ, nu zette ik het core voltage 0,25 V hoger, het geheugen op 133 en de multiplier op 11 (ipv 10.5). Nu run ik WCPUID 3.0f en die geeft nog steeds 1.4 Ghz en multiplier 10,5 . Er is niets gebeurd !!! wat nu, ik heb iets gehoord van 'unlocken' ofzo, maar kan een normaal mens dat ook, of moet je daar een tweaker voor zijn ???;) thnx voor de replies *D

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Een Athlon XP is standaard gelocked, wat wil zeggen dat je een vaste multiplier hebt.
Om de beschikking te hebben over een vrij multiplier moeten hebben zul je de CPU moeten unlocken, dit wil zeggen dat alle 4 de ijzeren bruggetjes aan de bovenkant van de CPU met elkaar moeten worden verbonden.
Zaken als Eynstein doen dit voor enkele tientjes, maar je kunt het ook zelf doen, via de search is er wel een handleiding te vinden

• Cassius
  • Niet online
bedankt, ik denk dat ik het maar bij een bedrijf laat doen. wel zo veilig. (marzzman hoopt wel dat als dat bedrijf een screwup maakt, hij ded processor vergoed krijgt ??? )

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

een goeie handleiding staat hier:

AMD XP Unlocking guide

suc6 ermee, en laat ff horen of het is gelukt.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Oh wat hebben we hier: AMD Athlon XP unlocking guide;)

Oeps ik ben te laat, iemand was me voor :o

• Cassius
  • Niet online
mmm, vrij duidelijk, ik denk dat ik genoeg weet. erg bedankt. (ff btw : hoe delete ik een topic ? :? )

De meeste mensen deugen!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

marzzman je eigen topic sluiten kan niet maar mijn advies lees iig goed de faq door want ik wat dubbelpost in de verkeerde forums enzo...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

deleten gaat niet
sluiten is wel een leuke optie :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.