Mario Kart FC 1590-4774-1019
Betere monitor nemen? Welke monitor heb je?
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Heb je toevallig ook nog Windows XP?
Verwijderd
Zoals de heren al zeggen vriend, je moet ff posten welke monitor je hebt...
Die kan je refresh rate ook begrenzen, helaas
<Offtopic> De mijne (VM Pro 451) draait trouwens best weer strak nadat ik op de site van Iiyama de driver heb gedowload en de refresh rate op 85Hz heb gezet... geen vlekjes nog gezien bij de startknop
Ook mijn BSOD => NV4_Disp heb ik vandaag verholpen denk ik (ik klop ff af) dmv nieuwe WHQL 16.30 drivers + refresh rate change... nou maar hopen dat ie niet weer terugkeert
</Offtopic>
Die kan je refresh rate ook begrenzen, helaas
<Offtopic> De mijne (VM Pro 451) draait trouwens best weer strak nadat ik op de site van Iiyama de driver heb gedowload en de refresh rate op 85Hz heb gezet... geen vlekjes nog gezien bij de startknop
Ook mijn BSOD => NV4_Disp heb ik vandaag verholpen denk ik (ik klop ff af) dmv nieuwe WHQL 16.30 drivers + refresh rate change... nou maar hopen dat ie niet weer terugkeert
</Offtopic>
http://www.tweakers.net/meuktracker/1085
in samenwerking met de juiste drivers voor je monitor zou dit je probleem moetten oplossen...
in samenwerking met de juiste drivers voor je monitor zou dit je probleem moetten oplossen...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()