Toon posts:

Kennen jullie deze case? Zo ja, waar koop ik die!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volg eerst ff deze link:
http://www.giga-byte.com/products/fa2cu_index.htm
Ik bedoel de onderste case. Het lijkt me een toffe case om mee te werken, maar ik kan geen enkele online shop vinden die 'em in Nederland kan leveren :'(.
Dus, H E L P!!

THX

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:15

Flexx

This side up

Nog nooit gezien, maar ziet er uit als een HP Brio kast.

Verwijderd

ik zou niet weten wat er fijn is aan deze case, maarja. Je wilt zeker niet gaan modden?

verder niet vervelend bedoelt enzo, en ik zou ook niemand weten die hem heeft. FF kijken in de privewatch?

http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ehmz... das dus een Gigabyte barebone systeem...
Je kan dus neit die kast los kopen, dat dat ff duidelijk is... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Smaken verschillen das waar. Maar ik wil 'em graag hebben, gewoon voor de heb. Zit idd ook al een moederbord en voeding ed in. Maar toch. Ik dacht, misschien weet een van jullie iets hierover, een shoppie in NL bijv.

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

hellfire_ultd

Effe checke!

Op dinsdag 15 januari 2002 00:23 schreef krimszon het volgende:
Smaken verschillen das waar. Maar ik wil 'em graag hebben, gewoon voor de heb. Zit idd ook al een moederbord en voeding ed in. Maar toch. Ik dacht, misschien weet een van jullie iets hierover, een shoppie in NL bijv.
Even om zeker te zijn: als je de FA2DJ bedoelt, die is er nog niet (doh), maar die FA2CU, die is nieuw. Ervaring leert dat nieuwe Gigabyte producten er best lang over doen om naar nederland te komen :(

Wat je zou kunnen proberen is naar een locale computerboer te gaan die Gigabyte producten verkoopt, en bij hem vragen of hij hem kan/wil bestellen. Het duurt dan misschien wat langer (boottochtje van Taiwan naar NL :P ), maar je hebt hem dan wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik ook zeker ff proberen, lang die weg. Zijn er geen rotterdammers die interesse hebben? Dan zeg ik een of andere toko dat ze er gelijk 10 kunnen halen omdat ze toch wel verkocht worden. Is voor hun waarschijnlijk ook goedkopers. Want dat gaan ze natuurlijk zeggen: "ja dag, ik ga voor jouw niet één case bestellen...".
Pagina: 1