Heeft iemand de Klipsch Promedia 5.1 al in Nederland gezien? Zo ja, enig id waar je ze kunt krijgen?
Ik heb ze wel aangekondigd gezien in 1 of ander hifi blad.
€ 575, eh mag geen html
C 575
en wellicht weten zij meer
€ 575, eh mag geen html
C 575
en wellicht weten zij meer
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Dit grapje kost ongeveer de helft van een leuk dts setje met apparte versterker en boxen toch?
Ik zat dit ook te overwegen..zal ik gewoon doorsparen voor het `echte` werk of komt deze set al aardig in de goede richting?
(uitgaande dat mensen hier deze beluisterd hebben)
Ik zat dit ook te overwegen..zal ik gewoon doorsparen voor het `echte` werk of komt deze set al aardig in de goede richting?
(uitgaande dat mensen hier deze beluisterd hebben)
Verwijderd
Ik heb de importeur vorige maand gemaild....
Hij wist me te vertellen dat de Klipsch (230V versie) uitgesteld was tot (op ze vroegst) Februari en hij zou ongeveer FL1300,- gaan kosten...
dus nog effe geduld
Hij wist me te vertellen dat de Klipsch (230V versie) uitgesteld was tot (op ze vroegst) Februari en hij zou ongeveer FL1300,- gaan kosten...
dus nog effe geduld
De promedia 5.1 bevat iig geen DTS decoder oid.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Dan zou ik voor 2 ruggen een Yamaha receiver+speakers halen...
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik begin nu toch te twijfelen, € 600 is wel veel voor een paar speakers die je toch alleen aan je pc kan knopen.
mmmmhhhhh.... toch maar doorgaan voor de Amp/reciever + speakers
mmmmhhhhh.... toch maar doorgaan voor de Amp/reciever + speakers
ja?
ik vind die klipsch 5.1 geweldig (lijkt me..) en dit is mijn beste idee tot nu toe, ik wil best door sparen voor het echte werk, maar noem is iets dat beter is dan de klipsch 5.1 en toch onder de 1500 piek blijft (hmmm....das 700euro denk ik
)
ik vind die klipsch 5.1 geweldig (lijkt me..) en dit is mijn beste idee tot nu toe, ik wil best door sparen voor het echte werk, maar noem is iets dat beter is dan de klipsch 5.1 en toch onder de 1500 piek blijft (hmmm....das 700euro denk ik
Omdat ik ook de aankoop van een ProMedia 5.1 speakerset overweeg heb ik AudioImport een mailtje gestuurd. Dit was hun antwoord:
Dit belooft dus weinig goeds. Ik vraag me trouwens af waarom de ProMedia 5.1 in de pricewatch wordt genoemd. Het is daar een van de meer populaire speakers, maar ze zijn hier dus niet te krijgen.Wij verkopen de V5.1 nog niet omdat de fabriek de 230V. uitvoering nog steeds niet
in productie heeft.
De 110V uitvoering is in de USA leverbaar sin ds mei 2001. De 230V. werd beloofd
voor juni/juli 2001. Dat gebeurde niet. Argument: te druk met 110V. Niet verstandig
om
de levertijden te verlengen met een extra versie. Eind 2001 werd het argument dat er
problemen waren met de europese CE keuring.
Nu wordt de V5.1 beloofd voor juni a.s. Ik zelf geloof het inmiddels niet meer
voordat ze er werkelijk zijn.
Het spijt me dat ik geen beter bericht voor U heb. De V2.1 en V4.1 zijn vlot leverbaar.
Vriendelijke groeten,
...
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Yo,
I heb deze set op de kop geslagen voor 250 eurotjes;)
vette set man
ik heb alleen nog zo'n soort convertor nodig 220>110V waar kan ik die halen
nou me pa gaat morgen wat elektronica zaken af (ben laat klaar met werken)
Can't wait to hear the bitch:)
mzzl
I
I heb deze set op de kop geslagen voor 250 eurotjes;)
vette set man
ik heb alleen nog zo'n soort convertor nodig 220>110V waar kan ik die halen
nou me pa gaat morgen wat elektronica zaken af (ben laat klaar met werken)
Can't wait to hear the bitch:)
mzzl
I
Pagina: 1