Ik heb in overleg met de GoT raad en na lang nadenken besloten om mijn functie als HGA General Chat neer te leggen. Mijn grootste reden die me tot deze beslissing heeft gebracht is dat m'n hart niet echt bij General Chat ligt maar meer bij W&G...door het missen van die passie voor m'n HG verloor ik steeds meer plezier in m'n functie en werd het steeds meer een verplichting en dit kan niet de bedoeling zijn van een hobby. Het was een erg moeilijke beslissing om te nemen maar ik denk dat dit zeker op de lange termijn de beste oplossing is; zowel voor GoT maar zeker voor mijzelf.
De Got Raad heeft inmiddels een opvolger gezocht en deze gevonden in de persoon van Grrrrrene. Ik wens hem veel plezier en succes toe bij het HGA zijn van de moeillijkste hoofdgroep van GoT
.
Ik stap overigens niet volledig uit de GoT crew maar wordt HGM Devschuur® met Global Mod en Banrechten (ph34r m3
).
McVirusS,
Voormalig HGA General Chat
De Got Raad heeft inmiddels een opvolger gezocht en deze gevonden in de persoon van Grrrrrene. Ik wens hem veel plezier en succes toe bij het HGA zijn van de moeillijkste hoofdgroep van GoT
Ik stap overigens niet volledig uit de GoT crew maar wordt HGM Devschuur® met Global Mod en Banrechten (ph34r m3
McVirusS,
Voormalig HGA General Chat