- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Verwijderd
2=bruin
3=wit
4=zwart
heb hier ook zo'n oude at voeding liggen en die kabels zitten dus zo.
knop naarbeneden (o) is dus uit, dus ook vanaf zo gezien.
knop naar boven (I) is dus aan.
suc6
Met dat soort dingen ff tussen deze dingen gooienOp maandag 14 januari 2002 22:56 schreef judgem het volgende:
DAMN!! De layout is anders als ik gedacht had.... De |'s dienen recht onder elkaar te staan... Hopelijk komt u eruit...
[ code ]
[ /code ]
Welde spaties eruit
Ey!! Macarena \o/
Ik sluit de connectors aan (ik had al mijn twijfels want het leek me logischer dat zwart en wit eerder onder elkaar dan naast elkaar moeten zitten), ik steek de powerkabel in het stopcontact en toen vlogen hier de stoppen eruit....
Iemand een beter idee?
Verwijderd
sorry hoor, maar zwart en wit zitten hier bij mij echt naast elkaar.Op maandag 14 januari 2002 23:16 schreef judgem het volgende:
Zeg Ted, als je nog eens wat weet, waarschuw me effe van te voren....
Ik sluit de connectors aan (ik had al mijn twijfels want het leek me logischer dat zwart en wit eerder onder elkaar dan naast elkaar moeten zitten), ik steek de powerkabel in het stopcontact en toen vlogen hier de stoppen eruit....
Iemand een beter idee?
dus hier zit het:
bruin blauw
I
O
zwart wit
je vroeg hoe het zat, nou ik geef het aan hoe het hier zit, lijkt me dat bij elke at voeding (uit 486's) hetzelfde zijn, maar niet dus, sorry, neem me niet kwalijk.
Had je nog stoppen genoeg?
Stoppen heb ik niet meer nodig.. Is tegenwoordig zo'n nieuw systeem... De woningbouw heeft het laatst vervangen.. Maar ik kan je verzekeren dat het een rare ervaring is dat als je op het moment dat je de stekker erin steekt en je nog geen seconde later ineens zonder PC, radio en licht zit je wel effe staat te kijken...
Ik zoek wel effe verder... Mocht je ergens op het net wat vinden, let me know....
Verwijderd
ja doe ik, nogmaals excuses.Op maandag 14 januari 2002 23:34 schreef judgem het volgende:
Vage bedoeling inderdaad...
precies, snap het ook niet
...
Ik zoek wel effe verder... Mocht je ergens op het net wat vinden, let me know....
Verwijderd
De twee aansluitingen die ca. 0 Ohm meten (Dit komt 2x voor) zet je een 230V in (bruin of blauw) en 230V uit(wit of zwart).
Op de twee andere aansluitingen die ook ca. 0 Ohm meten zet je de andere twee.

Wish me luck.....
Nu maar eens kijken wat ik allemaal kan met het bakkie.. BIOS draait prima zo te zien...
Ik ook weer blij..
Verwijderd
mooi man, waar heb je dat gevonden dan? veel succes met die bak en maak er wat moois vanOp maandag 14 januari 2002 23:57 schreef judgem het volgende:
En dit was hem dus!!!!
Nu maar eens kijken wat ik allemaal kan met het bakkie.. BIOS draait prima zo te zien...
Ik ook weer blij..