Leek wel of de database er helemaal uitlag 
Achelois en Apollo hebben natuurlijk veel werk te verzetten samen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dat zeg ik netOp maandag 14 januari 2002 22:51 schreef DR het volgende:
met mij nix hoor, wel lief dat je et ff vraagt
Had het natuurlijk over Achelois en Apollo.Op maandag 14 januari 2002 22:51 schreef DR het volgende:
met mij nix hoor, wel lief dat je et ff vraagt
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
kort DER dan niet af naar DROp maandag 14 januari 2002 22:52 schreef Tuxus het volgende:
[..]
Had het natuurlijk over Achelois en Apollo.![]()
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Die stond er al eerderOp maandag 14 januari 2002 22:52 schreef syserr het volgende:
heeft et iets met instellen van nieuwe mod te maken ofzo? lag d'r hier hele tijd uit en toen ie er weer was zag ik het bericht over Steffie in MF....
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
ach een zoveelste fuck-up van .....Op maandag 14 januari 2002 22:49 schreef Tuxus het volgende:
Leek wel of de database er helemaal uitlag
Professioneel Hyves-weigeraar
Zullen we die gezamelijk als ondertitel nemen?Op maandag 14 januari 2002 22:54 schreef LuNaTiC het volgende:
McVirusS is een prutser
vage W&G-gast
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Op maandag 14 januari 2002 22:55 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Zullen we die gezamelijk als ondertitel nemen?
maak nou eens een foto van het knopje waar je op drukteOp maandag 14 januari 2002 22:56 schreef McVirusS het volgende:
Sorry, ik zal het niet meer doen.
als we allemaal ff "McVirus is een prutser" in onze ondertitel gooienOp maandag 14 januari 2002 22:55 schreef Wouter Tinus het volgende:
McVirusS was het ja.. kheb het ook gezien.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Sorry meneer de mod ik zal het nooit meer doenOp maandag 14 januari 2002 22:53 schreef DR het volgende:
[..]
kort DER dan niet af naar DR![]()
![]()
hehe ik kw00tte alleen Grrrrrene hoorOp maandag 14 januari 2002 22:57 schreef SWINX het volgende:
[..]
als we allemaal ff "McVirus is een prutser" in onze ondertitel gooien
[edit]
Exterazzo had hetzelfde idee al
TuurlijkOp maandag 14 januari 2002 22:55 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Zullen we die gezamelijk als ondertitel nemen?
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:47 ]
OKOp Monday 14 January 2002 23:02 schreef Tuxus het volgende:
Verkeerde knop omgezet
ik ga niet wegOp maandag 14 januari 2002 23:10 schreef Tuxus het volgende:
Moest dr ff uit
Verwijderd
Wat maakt het uit wat andere denken want senna leeft toch nog.Op maandag 14 januari 2002 23:10 schreef Tuxus het volgende:
DMS. De eerste regel van je sig bevalt me wel over Senna. Ben zelf ook nog steeds een grote fan van m. Zullen velen wel afvragen hoe je fan kan zijn van iemand die dood is, maar ik heb gewoon nog steeds heel veel respect voor zijn persoonlijkheid en zn wijze van handelen
Moest dr ff uit
ja die heeft ook al in deze thread gepost jaOp maandag 14 januari 2002 23:12 schreef DR het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrr
Verwijderd
Damn heb jij dat ook als je aan hem denkt dat je zijn inhaal acties ziet en zijn chrash of ben ik gek.Op maandag 14 januari 2002 23:16 schreef Tuxus het volgende:
Yep voort in de gedachten van zijn vele fans
Verwijderd
De senna foundation toch wel een poster dat ie bij of lotus of mclaren reed he.Op maandag 14 januari 2002 23:19 schreef Tuxus het volgende:
Nee als ik aan m denk of naar boven kijk (hangt een poster) denk ik aan de vele goede dingen die, die doet. Voor de kinderen in Brazilië.
Helaas komen dan ook zijn crash en inhaalacties bovendrijven
et was gewoon weer MySQL die bokte, what else is newOp dinsdag 15 januari 2002 08:55 schreef Booster het volgende:
Back ontopic.
Ligt het aan mij dat ik er overheen kijk, of heb ik nogsteeds nergens een stukje verklaring gezien
me2 == leeg zo lijkt het, 'k heb er gister trouwens weinig van gemerkt ik was net het enige 1/2 uurtje van de dag op een andere siteOp dinsdag 15 januari 2002 12:20 schreef Devil_2000 het volgende:
Hehe ik kan page 2 helemaal niet meer zien
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
zet sigs maar es uit.Op dinsdag 15 januari 2002 12:20 schreef Devil_2000 het volgende:
Hehe ik kan page 2 helemaal niet meer zien
Hey het werktOp dinsdag 15 januari 2002 12:23 schreef DR het volgende:
[..]
zet sigs maar es uit.
weet ik, user zijn sig is gecastreerdOp dinsdag 15 januari 2002 12:28 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Hey het werkt
als het goed is moet alles nu weer werken./en het werkt
"Sig verwijderd wegens vermeend brak maken van topics..."Op dinsdag 15 januari 2002 12:30 schreef DR het volgende:
[..]
weet ik, user zijn sig is gecastreerd
PijnlijkOp dinsdag 15 januari 2002 12:30 schreef DR het volgende:
[..]
weet ik, user zijn sig is gecastreerd
Hehe, nou het lag dus niet aan je pcOp dinsdag 15 januari 2002 12:33 schreef x-wolf het volgende:
Het was dus mijn sig idd. Had dat ook al geplaatst in dit topic maar daarna kon je dit topic niet meer lezenMijn excuses, was absoluut niet de bedoeling.
Had overigens de uitspraak van Jobs eerst tussen aanhalingstekens (") staan.Op dinsdag 15 januari 2002 12:39 schreef xeninex het volgende:
welke code was 't?
Nou, zo erg heb ik het anders nog niet gezien sinds een tijd... Dat MySQL over zijn nek ging is opzich geen nieuwigheid nee...Op dinsdag 15 januari 2002 11:36 schreef DR het volgende:
et was gewoon weer MySQL die bokte, what else is new
Op dinsdag 15 januari 2002 16:43 schreef Tuxus het volgende:
MySQL bokt hier ook wel es. Hier lag die der 3 uur uit
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:45 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq