De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Zonder BIOS-update zal de CPU herkend worden als een gewone Athlon of Athlon 4, dit kan wel vervelende bijwerkingen tot gevolg hebben.
Met een BIOS-update zal de CPU gewoon herkend worden als Athlon XP
Met een BIOS-update zal de CPU gewoon herkend worden als Athlon XP
Maar hoe the hell 'flash' ik mijn bios dan??? met welk programma ??? is dat wel veilig ???
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
LOL 
zoek op de site van je moederbord fabrikant, bijv asus of msi...
anders lees ff de FAQ door
zoek op de site van je moederbord fabrikant, bijv asus of msi...
anders lees ff de FAQ door
Ga eens naar de pagina van www.asus.com download daar de laatste bios voor je moederbord.
Zoek hier even in de search naar bios upgrade en je zult een hoop info vinden.
Of lees anders even het text bestand wat bij de bios is geleverd.
Zoek hier even in de search naar bios upgrade en je zult een hoop info vinden.
Of lees anders even het text bestand wat bij de bios is geleverd.
ja, dan download ik die dus van de asus site en dat blijkt een of ander wda filetje te zijn, then what (windows zegt dat hij niet kan openen). (marzzman heeft hier echt geen verstand van
)
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
dan lees je de manual op de asus-site en die zegt dan dat je ook het flash progje moet downenOp maandag 14 januari 2002 23:42 schreef marzzman het volgende:
ja, dan download ik die dus van de asus site en dat blijkt een of ander wda filetje te zijn, then what (windows zegt dat hij niet kan openen). (marzzman heeft hier echt geen verstand van)
Dan zet je die beide op een bootable flop en start je het progje en volg je de aanwijzingen.
dos in WinXP ??? volgens mij is dat er niet echt meer in WinXP (off topic : hoe laten jullie je pc specs bij dee review zien ?)
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Je zult dan een bootdisk moeten downloaden via www.bootdisk.comOp maandag 14 januari 2002 23:46 schreef marzzman het volgende:
dos in WinXP ??? volgens mij is dat er niet echt meer in WinXP (off topic : hoe laten jullie je pc specs bij dee review zien ?)
PC Specs kun je gewoon in je signature zetten bij je Profile
Verwijderd
Dit staat in de handleiding van je mobo (op internet), op de asussite.
Bios flashen lopen genoeg topics over.
Bios flashen lopen genoeg topics over.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()