Hulp nodig met AGP mannen !!!

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb een A7V266 van asus en wil weten hoeveel MB AGP videokaart erin kan, en is dat in DDR of SDR geheugen. En moet ik mijn 'aperture size' in mijn bios gelijk zetten aan mijn videokaart geheugen in SDR of DDR ram ??? help plz, en bedankt *D

De meeste mensen deugen!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:03

DarkSide

theres no place like ::1

Aantal MB's maakt niet uit.
DDR/SDR maakt niet uit.
Aperture size zou op 1/2 van vid mem moeten staan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Nee hoeft niet gelijk te zijn aan je videokaartgeheugen...
volgens sommigen moet je het op de helft van je ram zetten, maar je moet het maar gewoon uitproberen.
Een te kleine waarde is niet aan te bevelen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:34

Bl0cKeR

titel

over het algemeen zet je de agp aperture size op de helft van je werkgeheugen(RAM). hoeveelheid video mem. en DDR/SDR maakt idd nix uit.

sigh

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
a/p hoeveelheid zou in principe het beste op de half van je interne geheugen moeten staan...met een max van 128MB

a/p size is geheugen dat gereserveerd wordt in je intern geheugen mocht het voorkomen dat de buffer van je videokaart geheugen volraakt. er wordt dat data naar RAM ipv videokaart geheugen weggeschreven.

vrees niet het is niet zo dat als je 256 MB hebt en je videokaart 32 en je stelt a/p size in op 128 dat je dan nog maar 128 MB hebt voor windows enzo. het wordt alleen gebruikt als het nodig is en zo niet dan neemt windows het gewoon in beslag >:)

edit /spellingsfoutjes/ edit

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38
Dubbel Topic [topic=380410/1/25]