Toon posts:

info over mortal marcel van de PU

Pagina: 1
Acties:
  • 1.078 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik lees de PU (power unlimited) nu al weer een poosje en er is steeds ene gast --<< MORTAL MARCEL>>--
Heeft iemand mischien info over deze gast die de PU dist?? en complete brieven warzz heeft veroorzaakt in de rubriek yo post???

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 21:36 schreef Capitol_Gee het volgende:
ik lees de PU (power unlimited) nu al weer een poosje en er is steeds ene gast --<< MORTAL MARCEL>>--
Heeft iemand mischien info over deze gast die de PU dist?? en complete brieven warzz heeft veroorzaakt in de rubriek yo post???
ik weet alleen dat ie alijd commentaar leverden en dat ie een tijdje weg was geweest en dat ie zins kort terug gekomen is ...

Verwijderd

ha k wil het ook wel weten
(waarschijnlijk begint iedereen nu weer te zeiken dat de Pu zuigt)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
pff dat was jaaaaaren geleden :D
stuurt nu af en toe nog een loze brief :P

Verwijderd

Tja, ik heb wel eens van hem gehoord (Mrja ik vind de PU zoeiezo een kl*te blad) Maar hij schijnt inderdaad al lang bij PU te werken, heb hier een PU uit 1994, toen was ie er al. Nja ik zou zeggen, stuur em een brief en vraag et.

Verwijderd

Topicstarter
is al gedaan. Allen ed van de redactie kent em zeggen ze.

Verwijderd

hij werkt er nie

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 16:22
Mortal Marcel is back??? Die gast heeft echt veel brieven geschreven in de beginperiode van de PU, er is zelfs een keer een interview met hem geweest. Was voor het vijftigste nummer ofzo, hij kwam geloof ik uit groningen.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
'k weet nog wel van de ouwe PU's ja.. Mortel Marcel :D
Ach, trekt natuurlijk ook lezers :) anders zouden ze die brieven d'r ook niet inzetten.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 21:36 schreef Capitol_Gee het volgende:
Hehe, hij was erbij vanaf het begin van de PU en stuurde altijd vette commentaarbrieven naar de redactie.
Hij werd ook een paar keer tot nerd van het jaar verkozen d8 ik.
Maar hij was dus lange tijd weg, en toen zijn die maffe PU lui em gaan zoeken, natuurlijk niet gelukt.
En nu issie terug, en mateloos populair...omfg.
Beetje maffe zaak :P

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ja ik heb dat intervieuw ook gezien, hij had toch ook zo'n wannabee mortal machiel ofzo :?

naja hij was altijd wel leuk met ze eigen taaltje enzo, maar ik heb mn pu abo al opgezegd...

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft in het laatste nummer weer een brief staan.
Iedereen is weer blij dat ie er is!!
Volgens mij was/is deze gast echt een legende.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46

Wom

Mortal Marcel stond vanaf de tweede PU zowat elke maand in de Yo Post ( de brievenrubirek ) tot midden 2000. Daarna werd het stil rond hem, en nu schrijft hij een column voor de PU.

In zijn brieven gaf hij altijd commentaar , behalve over het door hem geliefde Mortal Kombat.

En hij woont in Groningen. Meer weet ik er ook niet van.

Verwijderd

Is ie in de PU ook niet een keer tot Loser van het jaar gekozen door alle lezers in een of andere enquette?

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 21:41 schreef Capitol_Gee het volgende:
is al gedaan. Allen ed van de redactie kent em zeggen ze.
hij post ook op het forum van PU hoor onder de naam MMB

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

(jarig!)
*Ik ben Mortal Marcel*
.
.
.
.