Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Hij begint met YOYO en begint daarna over een cadautje in de vorm van posts bij elkaar optellen, ik kan dus alleen op het woord "kerstmis" komenOp maandag 14 januari 2002 21:40 schreef Grrrrrene het volgende:
Waar _gaat_ dit over![]()
Maar ik denk dat hij vraagt om de posts van een ander account op te tellen bij dit account
Whahahaha, hij heeft nog humor ookOp maandag 14 januari 2002 21:35 schreef TheMaSt3R het volgende:
gelieve mijn oudere posts bij mij nieuwe op te tellen
NOT
De kerstman zegt toch geen yo yo yo, maar ho ho hoOp maandag 14 januari 2002 21:41 schreef nelske het volgende:
[..]
Hij begint met YOYO en begint daarna over een cadautje in de vorm van posts bij elkaar optellen, ik kan dus alleen op het woord "kerstmis" komen
Maar ik denk dat hij vraagt om de posts van een ander account op te tellen bij dit account
Clone search has started
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op maandag 14 januari 2002 22:50 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vind hem wel koel
Verwijderd
Ikke nie snapOp maandag 14 januari 2002 22:50 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vind hem wel koel
Found itOp maandag 14 januari 2002 21:42 schreef Grrrrrene het volgende:
Clone search has started
naar aanleiding daarvan eens ff op matrix gezocht in W&L en rara wie kwam daar uit de bus met een matrix theorie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/36302Op maandag 14 januari 2002 21:19 schreef TheMaSt3R het volgende:
Jij refereerd duidelijk naar mijn "The Matrix Theory" niet dan?
Als ie het is dan is het: "woei woei ik vind ze sneller dan de mods
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
[search=dadm]
[edit]
in ieder geval alle 4 een e-mail van tmb-web.nl, dus de kans is vrij groot ja...
Verwijderd
Hallo, ben jij mijn meester van school??? Hmmm, welke les geef je?? EN je bent ook nog eens mijn vader??? Hmmm. cool hoor. Wat een grappig iemand ben je..Op maandag 14 januari 2002 21:35 schreef TheMaSt3R het volgende:
YOYO
The dad is back in the house!
gelieve mijn oudere posts bij mij nieuwe op te tellen
Ik denk dat hij zichzelf een echte grapjas vind en dat ie heel cool is dat hij zich nog eens kan registrerenOp dinsdag 15 januari 2002 22:15 schreef insoft het volgende:
[..]
Hallo, ben jij mijn meester van school??? Hmmm, welke les geef je?? EN je bent ook nog eens mijn vader??? Hmmm. cool hoor. Wat een grappig iemand ben je..
Je hebt altijd ... erm hoe kan ik dit beleefd zeggen ... zwakzinnigen ...
He, dan wel €2.27 he. Dat gezeik met die gulden nogOp dinsdag 15 januari 2002 23:03 schreef raptorix het volgende:
Als ze nou es beginnen om 5 piek aanmeldkosten te gaan berekenen houd dat heel veel loosers buiten.
Dan rond je het naar boven af, dat mag niet, het moet dus gewoon netjes €2.25 zijn. Anders krijgen we de Consumentenbond op ons dak.Op dinsdag 15 januari 2002 23:05 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
He, dan wel €2.27 he. Dat gezeik met die gulden nog
Technisch gezien is het €2.268901080450694510620725957897 en nog veel meer cijfertjes erachter.Op dinsdag 15 januari 2002 23:08 schreef MikeN het volgende:
[..]
Dan rond je het naar boven af, dat mag niet, het moet dus gewoon netjes €2.25 zijn. Anders krijgen we de Consumentenbond op ons dak.
Alleen giraal overmaken, dan maakt het niet uit
WTF moet dit voorstellen?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()