De islam kan uw vrijheid schaden
De laatste danOp maandag 14 januari 2002 21:32 schreef HlpDsK het volgende:
Deden we nog wel aan felicitatie-draadjes?
Verwijderd
Waarom weet jij dat als eerste?Op maandag 14 januari 2002 21:31 schreef rdgf het volgende:
Met je moderatorschap van NSTM
en alleen bij nieuwe mods
In ieder geval welkom Steffie! en gefeliciteerd natuurlijk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
(maak hier je eerste slotje maar van dan)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Oh ja, wat dat laatste betreft in het MF.
Dat is best wel waar. Veel sterkte met de rest van crew
Gefeliciteerd en maak er wat van Steffie, suc6!
Link naar MF: [topic=380516/1/25]
tis geen HGA ofzo hoorOp maandag 14 januari 2002 21:35 schreef Alfredt het volgende:
Toch gefeliciteerd steffie
(maak hier je eerste slotje maar van dan)
tis maar een simpele NTSM mod
Ik heb de crewfora gehackedOp maandag 14 januari 2002 21:34 schreef borganism het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat als eerste?
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Bedankt voor jullie reacties.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
dus jij bent nou die Steffie?Op maandag 14 januari 2002 21:37 schreef Steffie het volgende:
Precies, ik ben maar een simpele mod
Bedankt voor jullie reacties.
Verwijderd
NSTM is hetOp maandag 14 januari 2002 21:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
tis geen HGA ofzo hoor
tis maar een simpele NTSM mod
Hierbij feliciteer ik Steffie en wil even zeggen dat ik het volste vetrouwen in hem heb en het allemaal goed gaat komen met NSTM (dat was het al hoor
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
nee, das HenkOp maandag 14 januari 2002 21:38 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
dus jij bent nou die Steffie?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dat had je wel geweten als je in NSTM kwam hoorOp maandag 14 januari 2002 21:38 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
dus jij bent nou die Steffie?
jah daarom heb ik mijn geweldige mailtje ook maar niet verstuurdOp maandag 14 januari 2002 21:38 schreef Sinterklaas 82 tm (Mod NSTM/V&B) het volgende:
[..]
Dat had je wel geweten als je in NSTM kwam hoor
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Dat je nog lang mag moddereten
Verwijderd
Jah, misschien word ik dan vanaf nu wel populair bij de andere sexeOp maandag 14 januari 2002 21:41 schreef Magneet het volgende:
en waar blijft de rode spuitbus??
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Plezier, succes; en denk aan je priveleven
Verwijderd
De verf is aan het opwarmenOp maandag 14 januari 2002 21:43 schreef xeninex het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
en waar is je rooie kleurtje dan?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Verwijderd
Ach ja het voordeel er van is dat ie teminste wel een fatsoenlijk icoon heeft.
Valetino rules
En de usersOp maandag 14 januari 2002 22:56 schreef Helsie het volgende:
Steffie, gefeliciteerd!
Moge de GoT crew je bijstaan in moeilijke mod-dagen
op gathering.tweakers.net moet sint nog ff aangepast worden naar steffie
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
HeheOp maandag 14 januari 2002 21:44 schreef Steffie het volgende:
[..]
Jah, misschien word ik dan vanaf nu wel populair bij de andere sexe
Was je dat al bij je iegen sexe dan?Op maandag 14 januari 2002 21:44 schreef Steffie het volgende:
[..]
Jah, misschien word ik dan vanaf nu wel populair bij de andere sexe
Nee maar wat ik begrepen heb is dat er onduidelijkheid is geweest over de mijneOp maandag 14 januari 2002 23:09 schreef BreadFan het volgende:
Was je dat al bij je iegen sexe dan?![]()
![]()
Verwijderd
Nou is ie nog rood ook ej rooieOp maandag 14 januari 2002 23:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Nee maar wat ik begrepen heb is dat er onduidelijkheid is geweest over de mijne
Verwijderd
Jij bent toch vrouw?Op maandag 14 januari 2002 23:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Nee maar wat ik begrepen heb is dat er onduidelijkheid is geweest over de mijne
Join te club van mensen die op GoT verkeerd ingeschat worden qua sexe
Kleurtje is er inmiddels ook zie ik
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
En succes met het selecteren van de juiste topics om slotjes te zetten (beetje oefenen ook enzo).Op maandag 14 januari 2002 23:19 schreef Marv het volgende:
Veel plezier met slotjes zetten
Verwijderd
Dat spreekt gewoon voor zich
Gelukkig weet ik niks van Hlpdsk, maar iig wel dat het een tilburger is.Op maandag 14 januari 2002 23:23 schreef HlpDsK het volgende:
Ja .. alle topics van mensen uit Breda kunnen zonder meer op slot.
Dat spreekt gewoon voor zich![]()
Op GoT?? Dan moet je wel heel dom zijnOp maandag 14 januari 2002 23:17 schreef nelske het volgende:
[..]
Jij bent toch vrouw?(was dat niet een voorwaarde bij de sollicitatie
)
Join te club van mensen die op GoT verkeerd ingeschat worden qua sexe
maarja, wie heeft er dan ook een poesje in z'n icon
O ja, Steffie (Graf moet ik dan toch aan denken
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ehhh heb ik geluk dat ik net nie in breda woon. Maar Tilburg valt toch wel onder bredaOp maandag 14 januari 2002 23:23 schreef HlpDsK het volgende:
Ja .. alle topics van mensen uit Breda kunnen zonder meer op slot.
Dat spreekt gewoon voor zich![]()
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Uhm, regio Breda ja. Ik word liever niet geassocieerd met die kruikezeikersOp dinsdag 15 januari 2002 00:15 schreef DMS het volgende:
[..]
Ehhh heb ik geluk dat ik net nie in breda woon. Maar Tilburg valt toch wel onder breda
Verwijderd
Hmmm en met keiendonk???Op dinsdag 15 januari 2002 09:16 schreef Helsie het volgende:
[..]
Uhm, regio Breda ja. Ik word liever niet geassocieerd met die kruikezeikers
Aannames zijn fataal.
Ik ben toch malle pietje niet!