Heb hier een logitech quickcam. Draai windows XP (2600). Even wat hardware info alvorens het probleem komt:
Moederboard: Asus A7V
CPU: Athlon 800 mhz
Muis: Logitech mouseman wheel Optical (USB)
Modem: Motorola M56 Faxmodem
Geluidskaart: Creative Soundblaster Live! (oude versie)
Internetverbinding: Planet Internet
Heb de windows XP drivers voor de webcam van logitech site geinstalleerd... Zou dus geen probleem moeten zijn.
Nu dan het volgende probleem. Als ik de webcam ga gebruiken en het beeld van de webcam "popt-up" freezt het webcam beeld meteen. Me muis ligt eruit. computer is niet meer normaal af te sluiten... (toesenbord doet het nog.. maar op een "shut down" command reageert de computer niet meer).
Nog een probleem:
Als ik via MSN voice chat wil doen (zonder zelfs ook maar de webcam ingeplugt te hebben) word ik van internet afgegooid op het moment dat de ander het request van voicechat accepteerd.
Normaal de mic aanzetten in sound properties werkt perfect.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Zou het graag snel weten.. broer zit in amerika.. wil graag voicechatten / webcammen
BVD!
Moederboard: Asus A7V
CPU: Athlon 800 mhz
Muis: Logitech mouseman wheel Optical (USB)
Modem: Motorola M56 Faxmodem
Geluidskaart: Creative Soundblaster Live! (oude versie)
Internetverbinding: Planet Internet
Heb de windows XP drivers voor de webcam van logitech site geinstalleerd... Zou dus geen probleem moeten zijn.
Nu dan het volgende probleem. Als ik de webcam ga gebruiken en het beeld van de webcam "popt-up" freezt het webcam beeld meteen. Me muis ligt eruit. computer is niet meer normaal af te sluiten... (toesenbord doet het nog.. maar op een "shut down" command reageert de computer niet meer).
Nog een probleem:
Als ik via MSN voice chat wil doen (zonder zelfs ook maar de webcam ingeplugt te hebben) word ik van internet afgegooid op het moment dat de ander het request van voicechat accepteerd.
Normaal de mic aanzetten in sound properties werkt perfect.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Zou het graag snel weten.. broer zit in amerika.. wil graag voicechatten / webcammen
BVD!