Toon posts:

STUUR DIT DOOR NAAR ALLE ADSL GEBRUIKERS!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit kreeg ik van een collega van me. Ikzelf heb ook Mxstream ADSL met Xs4all abbo.

Klik op de link onderaan en vul het in.
-----------------------------------------------------------
E-mailactie Mxstream-gebruikersgroep

Een aantal Mxstream-gebruikers is een mailingactie gestart. Zij willen dat KPN niet enkel de upload-, maar ook de downloadsnelheid van Mxstream verhoogt. Morgen vindt overleg van gebruikers met KPN plaats.

Mxstream-gebruikers die de actie willen steunen, kunnen zich aanmelden op een webpagina van de Mxstream-gebruikersgroep. Adresgegeven van actievoerders worden na de actie gewist.
Een eerdere oproep in Usenet leverde 'iets minder dan 40 reacties op', schrijft Frank Gillebaard, oprichter van de Mxstream-gebruikersgroep.

Morgen overlegt Gillebaard met KPN en Xs4all. Tijdens dit gesprek zal hij voorstellen de snelheid te verhogen tot 1024/128 voor Basic-gebruikers en tot 2048/512 voor Fast-gebruikers. Nu is zijn de snelheden van de internet naar pc de helft: 512 en 1024.

Als handreiking aan boze Mxstream-abonnees maakte KPN eerder bekend eind mei de uploadsnelheid van Mxstream Basic te verhogen naar 64 Kb naar 128 Kb.

Tevens komt tijdens het gesprek het inleveren van 3 van de 4 IP-adressen door Maxstream Fast-gebruikers aan de orde. Enkele honderden Fast-gebruikers gaan niet in op het aanbod van XS4all om de IP-adressen te ruilen voor een gratis router. Die kwestie speelt al geruime tijd.

Zie ook analyse en samenvatting van het Mxstream-nieuws

http://www.xs4all.nl/~grifal/mxstream.html
:( :(

STUUR HET DOOR NAAR IEDEREEN DIE MXSTREAM ADSL HEEFT!
Pikken we dit nog langer?? Een verhoging van 23% nogwel!! Als KPN de tarieven verhoogt, dan moet de snelheid ook hoger! :(

Verwijderd

Caps en zie [topic=380141/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 20:42 schreef Devil_2000 het volgende:
Caps en zie [topic=380141/1/25]
Ooh verrek!!
Dit had ik niet gezien..... sorry......
Dit kan maar op slot, denk ik.. |:( :?
Er zou ook een verwijder optie erbij kunnen zodat we zelf deze kunnen verwijderen??

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 20:45 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Ooh verrek!!
Dit had ik niet gezien..... sorry......
Dit kan maar op slot, denk ik.. |:( :?
Er zou ook een verwijder optie erbij kunnen zodat we zelf deze kunnen verwijderen??
Geeft niets, verwijderen kan niet.
Maar hij gaat zo dicht als het goed is, komt wel goed :)

Verwijderd

En het is goed ;)

Dit topic is gesloten.