Ik heb dus een Wingman Extreme Digital en WinXP, verder heb ik Wingman 4.11 gedownload. Als ik deze ga installeren krijg ik een error en kan ik via Ignore gewoon verder gaan. Dan ga hij zoeken naar apparaten, maar dan kan hij niks vinden. Als ik dan handmatig in XP een Logitech Digital Device installeer pakt hij hem wel en doet hij het prima als je op eigenschappen klikt. Maar als ik Comanche 4 wil gaan spelen blijft m'n heli maar rondjes draaien naar links. Voor en achter doen het prima, alleen links en rechts weer niet. Is dit een fout van het spel of komt het omdat mijn Wingman software het gewoon niet doet?
Yep, same problem.
In mijn geval heb ik hem niet meer kunnen gebruiken. Na een aantal weken frustratie toch maar een andere joystick gekocht.
Nog een week later weer terug naar win2000.
In mijn geval heb ik hem niet meer kunnen gebruiken. Na een aantal weken frustratie toch maar een andere joystick gekocht.
Nog een week later weer terug naar win2000.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Hier doet ie het wel op XP, maar alleen op de gameport.
Op USB vloog ie er iedere keer uit.(werd ie dus ineens niet meer herkend)
Op USB vloog ie er iedere keer uit.(werd ie dus ineens niet meer herkend)
[hier stond eerst iets doms]
Bij mij werkt hij prima als ik hem gewoon via het configuratiescherm (dus zonder Logitech-software) installeer...
Bij mij werkt hij prima als ik hem gewoon via het configuratiescherm (dus zonder Logitech-software) installeer...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Denken jullie als ik bijv. een Wingman Force Strike 3D koop, dat die het dan wel goed zou doen in Comanche 4?
bij mij werkt hij perfect onder xp, via de software van logitech lukte mij het ook niet, ik heb hem gewoon bij spelbesturing in het configuratie systeem geselecteerd, daar stond hij ook bij en dat werkte perfect
Ik heb ook een probleem met mijn Logitec Wingman Extreme Digital onder XP, als ik de nieuwste driver gebruik van Logitec, die voor XP zouden moeten werken, dan kan deze software hem niet vinden.
Wanneer ik heb handmatig instel via configuratiescherm en dan spelbesturingen dan installeert ie ogenschijnlijk goed, maar als ik dan op testen druk, werkt ie een paar seconden en dan krijg ik de foutmelding: 'de spelbesturing is niet goed aangesloten', ' controleer de aansluiting van de spelbesturing op de computer'
Dit heb ik dus gedaan maar dat blijkt niet het probleem, op een andere PC, ook met XP, doet ie t namelijk prima. Enige veschil is dat ik hem direct op mijn moederbord heb aangesloten ( Asus A7V333 met gameport) terwijl ik hem bij die andere PC via de soundcard heb aangesloten... wat zou er mis zijn op mijn PC??
verdere spec's:
Windows XP + sp 1
Athlon XP 1800+
Asus A7V333
256MB DDR PC 2700
GF2 MX400 & S3 Trio 64V+
Wanneer ik heb handmatig instel via configuratiescherm en dan spelbesturingen dan installeert ie ogenschijnlijk goed, maar als ik dan op testen druk, werkt ie een paar seconden en dan krijg ik de foutmelding: 'de spelbesturing is niet goed aangesloten', ' controleer de aansluiting van de spelbesturing op de computer'
Dit heb ik dus gedaan maar dat blijkt niet het probleem, op een andere PC, ook met XP, doet ie t namelijk prima. Enige veschil is dat ik hem direct op mijn moederbord heb aangesloten ( Asus A7V333 met gameport) terwijl ik hem bij die andere PC via de soundcard heb aangesloten... wat zou er mis zijn op mijn PC??
verdere spec's:
Windows XP + sp 1
Athlon XP 1800+
Asus A7V333
256MB DDR PC 2700
GF2 MX400 & S3 Trio 64V+
Goodgoan!
Pagina: 1