[3dsmax]Edges als ruimtelijk vakwerk

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Hey all,

is ik weer met een MAX vraagje. Ik heb een vervormde geosphere als vorm, opgebouwd uit edges. Nu wil ik die edges gaan gebruiken als een ruimtelijk vakwerk, de edges zouden dus eigenlijk een soort buizenframe moeten gaan worden. Iemand een idee hoe ik dat zou kunnen doen? Als ik de edges selecteer en eventueel extrude dan worden ze 1 dimensionaal.

Hopelijk komen deze week mijn MAX-boekies binnen...dan kan ik het misschien zelf allemaal wat makkelijker uitvogelen..tot die tijd vraag ik het als jullie het niet erg vinden hier even.

Thnx alvast voor het meedenken.

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.177/tweakers/MAXGEO01.jpg

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Dankzij een meeltje van een non-registered user heb ik het antwoord op mijn vraag (lattice-modifier).

Topic closed wat mij betreft.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

ehm ja logisch.. dat doe je met de latice-modifier :)

(nej serieus nog nooit van gehoord) ffies proberen :P

Verwijderd

k dan tnx weer wat geleerd :)

nu kandie dicht :P

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
ff snel nog: :)

Je kan ook een material maken van een wireframe.. zit er standaard in.. werkt ook perfect en heel snel :)

Suc6

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:03

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

hmmzz best cool eigenlijk, ik wist dat het met wireframe material kon, maar dit lijkt me handiger

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Haha..mooi om te zien dat ik niet de enige ben die er van leert :)

Credit go to Bart 4 this one.

Pagina: 1