MxStream, KPN te duur of juist te goedkoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:27

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Topicstarter
Ik zie twee tegenstrijdige beweringen over MxStream:

Opta en het artikel op WebWereld:
Het is te duur, prijs moet omhoog, KPN biedt MxStream onder de kostprijs aan en verkrijgt daarmee onterecht veel marktaandeel.

Gebruikers:
MxStream is te duur in vergelijking met andere aanbieders als Cistron en Eweka. Het is gewoon een feit dat MxStream 1024/256 duurder is dan Eweka/Cistron 1024/512.

Waarom beweert de Opta nu eigenlijk dat MxStream te goedkoop is, terwijl een hoop gebruikers vanwege de prijs naar Cistron en Eweka gaan?

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Verwijderd

tja cistron eweka gaan allebei op de analoge lijn, meeste hebben isdn lijn nog.. omzetten naar analoog en tweede lijn aanvragen is een gedoe dat wil je niet weten .. en het kost nog flink poen ook. Pas in maart/april gaan die bbned providers iets met isdn-adsl doen.. KPN heeft totnu toe monopolie op isdn adsl. BBNED adsl is dan wel goedkoper maar voor de meeste niet te krijgen: of niet in de buurt of ze hebben al isdn(en ze kunnen niet zonder 2 maanden internet).

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
waarom willen mensen ook nog hun isdn houden eigenlijk?? alleen maar voor de meerdere nummers?

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Topicstarter
Ik heb zelf ISDN en Eweka kan ISDN leveren met Linesharing. ISDN is voor ons fijn omdat we regelmatig bellen en het komt regelmatig voor dat tussen zes en negen 's avonds twee mensen tegelijk bellen. Maar aangezien Eweka over ISDN met linesharing kan leveren, heeft de KPN daar ook geen monopolie meer op :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 21:10

TheVMaster

Moderator WOS
Op maandag 14 januari 2002 21:02 schreef Basdoorn het volgende:
Ik heb zelf ISDN en Eweka kan ISDN leveren met Linesharing. ISDN is voor ons fijn omdat we regelmatig bellen en het komt regelmatig voor dat tussen zes en negen 's avonds twee mensen tegelijk bellen. Maar aangezien Eweka over ISDN met linesharing kan leveren, heeft de KPN daar ook geen monopolie meer op :)
ja..dat las ik ook..maar wat ik vreemd vind is dat zowel BBNed als BabyXL (voor zover ik het heb kunnen vinden) niets met ISDN doet... ;(

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Topicstarter
Ik zou zowiezo niet bij Eweka gaan. Op www.eweka.nl staat op het moment van schrijven onder leden dat ze 47 geregistreerde leden hebben. Ze zijn dus nog in de opstartfase. Iedereen moet ergens beginnen natuurlijk, maar voor mij, met een domein, eigen e-mail op dat domein, is deze provider wat al te nieuw. Cistron is ook pas net weer begonnen na hun failissement. Ik zit nu bij Xs4all, die maken eind maart hun BBNed aanbod bekend, tegen die tijd zou ISDN ook ondersteund worden. Als dat er allemaal goed uitziet, dan neem ik BBNed via Xs4all, als de KPN mijn upstream (fast gebruiker) verhoogt naar 512, weet ik het nog niet. Maar aangezien BBNed meerdere IP adressen ondersteunt, en MxStream niet meer, weet ik het wel :9

Verwijderd

Lijkt me toch handiger om het gewoon centraal te houden en hier verder te gaan:

[topic=370693/1/25]

:)

Verwijderd

Lijkt mij ook het handigst
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.