oude crystal reports in vb6

Pagina: 1
Acties:

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Hoe krijg ik de oude versie van Crystal Reports welke in VB5 zit, in Visual Basic 6, want ik heb een aantal projecten waarin ik reports gebruik, maar in Visual Basic 6.0 zit geen Crystal Reports meer.
Nu heb ik al de nieuwste versie van Crystal Reports gedownload (versie 8) maar dat is een demo versie, en werkt ook heel anders.

Dus als iemand weet hoe ik die oudere versie in vb6 krijg, zonder heel vb5 te installeren, zou dat mooi zijn.

Please Helpme,
Thanks

Verwijderd

Bij mijn weten was het een losse install, staat er niet een aparte setup.exe op de VB5 CD?

Ik wens je overigens sterkte met die oude Crystal Reports versie, want als er IETS bagger is en op je zenuwen werkt dan is het wel Crystal Reports, zeker de oude versies.

Verwijderd

Als je de nieuwste volledige Professional editie van Crystal reports installeert dan worden de activeX components automatisch geregistreerd en kan je ze vanuit VB aanroepen. Zet wel ff je oude rapporten om in de nieuwste versie.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben toevallig net bezig met crystal .v8
/onnodige reply ;)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik moet wat reports maken met QR v8 maar ik snap er geen hout van. :P

Hoe kan ik gewoon meerdere pagina's aanmaken en dan per pagina gewoon een SQL aangestuurde tabel opgeven o.i.d?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 16:28 schreef tazzman het volgende:
Ik moet wat reports maken met QR v8 maar ik snap er geen hout van. :P

Hoe kan ik gewoon meerdere pagina's aanmaken en dan per pagina gewoon een SQL aangestuurde tabel opgeven o.i.d?
imo niet :)
Je maakt dus 1 query, en dat is 1 rapport. Nu kan je wel HELE leuke dingen doen met groupen enzo :)
Ik ben nu bezig met een rapport wat laat zien per jaar per maand per usergroup, hoeveel documenten er 4 dagen te laat, 8 dagen te laat of >12 dagen te laat afgehandelt heeft :)
Pagina: 1