Toon posts:

870mb cd's branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de search werd er alleen vermeld dat je de firmware van de Plextor moest upgraden, en je dan wel 870mb cd's kunt branden.

Ik heb hetvolgende gevonden op een site:

branders zijn gelimiteerd op een bepaalde hoeveelheid data die ze op een CD kunnen branden. Bij de Plextors is dit bijvoorbeeld 90 minuten. Het is dus NIET mogelijk 99 minuten CD-R's te beschrijven met een plextor, dat doet hij gewoon niet. Daar kun je niets aan doen, jammer genoeg.

Mijn vraag nu, met welke brander kan dit ZEKER?

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-04 22:47
lite on kan 99 minuten d8 ik

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik dacht. Dat komt niet echt overtuigend over. :)

Niemand die er 1 zeker weet?

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 21:41

Snijkoek

Metal up your ass

Is er overigens ergens een lijstje waar te vinden is welke branders tot hoeveel data/minuten kan branden? (beetje rare zin maar ik hoop wel begrijpelijk :P)

Verwijderd

mijn LG DVD+CDRW Writer-combo kan 90 min. aan

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:02

Bl0cKeR

titel

De Lite-On 24 en 32x fikkers kunnen zeker 99 min. cd's aan.

sigh

Verwijderd

Topicstarter
Verder iemand nog suggesties, of is dit de enige voor zover jullie weten?

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 21:41

Snijkoek

Metal up your ass

Op maandag 14 januari 2002 23:09 schreef redeamed het volgende:
De Lite-On 24 en 32x fikkers kunnen zeker 99 min. cd's aan.
Aan je sig te zien spreek je uit eigen ervaring. Dan weet ik wel welke fikker ik ga kopen :)

• XwiZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

XwiZ

De LG 8x, 12x, 16x en 24x CD-RW's kunnen allemaal 90+99 minuten cdr's schrijven, bovendien omzeilen ze ook die nieuwe cd-beveiliging, Plextor en Lite-on niet. En ze zijn sneller en ook nog eens goedkoper.
De mijne(16x) brandt zelfs met buffer underrun protectie terwijl de software het niet eens ondersteunde en ik gewoon verder ging Photoshoppen en muziek luisteren(ik heb 'maar' een P3-533).
Nu brand ik met Nero 5.5.6.4 gaat prima. DiveXjes van 870 MB zijn gewoon lekkerrrrrrrrderder :9.

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

hey jongens waarom lukt het mij niet met nero verder te branden dan 80 minuten?????

ik heb de instellingen: ik heb vinkje bij: enable overburn aanstaan en vinkje uit bij: check correct cd.

Het lukt maar niet.

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

• endeavor334
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2021
Disc 4 you heeft een lijstje. Er zijn overigens meer lijsten op Internet te vinden.

http://www.disc4you.com/news/99min.html

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.

Pagina: 1