Toon posts:

besturing vertraging in HL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 100 keer HL opnieuw geinstallerd, maar ik blijf het probleem houden: Zodra ik de muis of een toets indruk, zit er een vertraging in van +- 2 sec in.
Hoe zou dit komen?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Online- of offline ?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Post ff je specs van je PC, kan ons beter op weg zetten

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dit is minstens de twintigste keer dat deze vraag voorbij komt, en steeds kan ik in de search niet de juiste topics vinden.

Anyway, dit schijnt alleen voor te komen bij D3D. Ga in OpenGL spelen en het is in elk geval opgelost.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik ken het

hier zijn je oplossingen

1. je hebt het niet begrepen en runt HL in Direct3D. hou daar onmiddelijk mee op. start HL op en kies bij videomodes het tab OPEN_GL n neem een resolutie die lijkt op wat nuttig is voor je systeem (beetje modern bakkie met gf2gts of gf3 moet wel 1280x960 kunnen hebben.)

2. je hebt windows XP. dan heb je het misschien wel begrepen (dwz je draait niet in direct3d) maar just to be safe, doe eerst even punt 1.
klaar met punt 1? goedzo.
als je framerate onder de refreshrate van je scherm komt dan hapert je controls. ik heb het ook sierra weet van niets en ondersteunt HL onder XP (nog) niet.
kortom, dubelbooten naar 98 voor CS spelen. ik weet dat het irritant is maar ik heb nog geen betere oplossing gevonden (in 640x480 draaien op 60Hz noem ik GEEN oplossing. bovendien zijn er altijd momenten met veel targets in beeld dat je onder de 60 komt, zelfs met een gf3... :( )

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een amd900 128mb MSI K7t pro.
Maar hier heeft het verder niets mee te maken, want vroeger liep hij perfect.
Single, of multieplayer maakt niet uit.
Ook tfc en Cs doen raar.
Voor de rest draait het niet schokkend ofzo. mooi vloeiend.
Ik vat er geen ruk van. Normaal kan ik redelijk met Hl overweg, maar dit gaat me alles te boven!

Verwijderd

Topicstarter
ow, dom ja, d3d.
maar dan vind ik het nog raar, want ik kon hem voorheen wel altijd op d3d hebben. Ik draai nog steeds dezelfde ME
Maargoed, bedankt voor jullie hulp

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Bij mij bolt die op XP en in Direct3D perfect
wat is dan eigenlijk die compatibiel fout
Pagina: 1