Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
die koelprut kun je beter vervangen door echte koelpasta...en wbt dat onderklokken van je bus: het kan wel, maar je verliest wel weer veel van wat je gewonnen hebt met het verhogen van je fsb...
Artic Silver II
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Vraag ik wat ik er beter onder kan smeren? Nee... *zucht*
Nogmaals, laten zitten of wat wegschrapen?
Verwijderd
Euh, je zou beter luisteren want ALS je die "prut" eraf wil halen moet je koelpasta gebruiken dus de struisvogel bent u.Op maandag 14 januari 2002 21:29 schreef Breepee het volgende:
Vraag ik wat ik er beter onder kan smeren? Nee... *zucht*
Die "prut" zat overigens ook op onze vriend Vulcano 6CU en die heb ik eraf gehaald en ook vervangen door echte pasta...
Ik zeg niet dat ik alle prut eraf wil halen, alleen de extra laag die eigenlijk nu tussen koeler en proc zit. U moet dus beter lezenOp maandag 14 januari 2002 21:32 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Euh, je zou beter luisteren want ALS je die "prut" eraf wil halen moet je koelpasta gebruiken dus de struisvogel bent u.
Verwijderd
Op maandag 14 januari 2002 20:13 schreef Breepee het volgende:
Tussen mijn celeron 1200 en std. intel koeler zit een zwarte std. koelprut. Ik heb het in zijn geheel laten zitten, maar is dat wel de bedoeling? het is een laagje van zo'n halve millimeter dik (schatting) en ik vraag me af of dat niet te dik is (kan ik het beter gladstrijken oid)? De temperaturen lijken me wel in orde (non-oc 40C) maar alles is meegenomen
En dan nog een vraag: kan PCIbus onderklokken (dus op 29mhz bijv.) kwaad?
Daar heb je toch een andwoord. Iedereen zegt je kunt het beter vervangen met echte koelpasta. Dus je kan kiezen, maar het is beter om meer vloeibaar spul te gebruiken.Op maandag 14 januari 2002 20:45 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
die koelprut kun je beter vervangen door echte koelpasta...en wbt dat onderklokken van je bus: het kan wel, maar je verliest wel weer veel van wat je gewonnen hebt met het verhogen van je fsb...
Het is gewoon intel's form van zo'n koelpad. Het is ook niet metaal, het is een soort hele dikke koelpasta.
Verwijderd
Je moet niet denken dat je CPU 10 graden koeler wordt door wat andere pasta, die lui bij intel doen er echt geen superzooi onder. Is echt niet antigeleidend ofzo. MIsschien scheeld Arctic silver II 5 graden, maar meer echt niet. En je betaald er veel voor.
Een goeie kasttemperatuur is veel belangrijker.
Als je je kast dicht laat kan die heel hoog oplopen. Een goed koelblok+fan werkt ook goed, maar als de case temp. slecht is hebben die eingelijk ook geen nut.
Check dat maar even en/of lees de FAQ.
Mzl
Een goeie kasttemperatuur is veel belangrijker.
Als je je kast dicht laat kan die heel hoog oplopen. Een goed koelblok+fan werkt ook goed, maar als de case temp. slecht is hebben die eingelijk ook geen nut.
Check dat maar even en/of lees de FAQ.
Mzl
Op maandag 14 januari 2002 21:13 schreef InterFreak het volgende:
Arctic Silver II
wrom doet iedereen dat fout???
ik weet wel dat het geen tientallen graden zal gaan schelen maar mijn vraag is alleen maar of het zou kunnen schelen als ik de extra laag erafhaal (ik vraag dus niet wat ik er beter onderkan smeren). Maar ik laat het maar gewoon zo zitten, want ik vin 40C stressed een mooie temp.
Lekker laten zitten .. bij intel boeit het niet zo .. bij AMD koelers zit er van die ROZE klei op .. gelijk er af halen met wasbenzine ... maar bij intel laat ik het ook lekker zitten hoorOp maandag 14 januari 2002 20:13 schreef Breepee het volgende:
Tussen mijn celeron 1200 en std. intel koeler zit een zwarte std. koelprut. Ik heb het in zijn geheel laten zitten, maar is dat wel de bedoeling? het is een laagje van zo'n halve millimeter dik (schatting) en ik vraag me af of dat niet te dik is (kan ik het beter gladstrijken oid)? De temperaturen lijken me wel in orde (non-oc 40C) maar alles is meegenomen
En dan nog een vraag: kan PCIbus onderklokken (dus op 29mhz bijv.) kwaad?
ze zullen het heus wel getest hebben bij intel
Pagina: 1