• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:36
ik ben dus heel erg aan het twijfelen of ik wel een pda wil kopen. Lijkt mij in ieder geval wel makkelijker als mijn agenda want die puilt uit van de briefjes en andere blaadjes.

Het is dus voor de hoofd zaak als agenda. waar ik gewoon op een dag kan invullen wat ik die dag moet doen en misschien een paar afspraken er in.

Heb ook gelezen in eerdere topics dat je hem misschien kan gebruiken als afstandbediening??? lijkt me wel handig en natuurlijk leuk.

Ik hoef geen kleuren scherm. Er moet het liefst een usb cradle.

Is het schrijven van een paar woordjes te doen en wordt het dan ook herkent niet dat ik heel erg moeilijk moet gaan schrijven of zo. (ik schrijf wel aardig duidelijk).

Heb het een en ander op gezocht.

Handspring Visor DeLuxe 180
Handspring Visor Neo 219
Handspring Visor Edge 229
Handspring Visor Platinum 260

weet niet of deze nog leverbaar is

Ipaq 3130 UK 249

alle prijzen zijn in euro's

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:52

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor het to-do en agenda werk is een Palm-OS apparaat zeer geschikt. Als je meer wilt patsen met multimediazooi, dan zou ik voor een PocketPC apparaat gaan. Maar goed, het is een persoonlijke keuze. Palm-OS devices zijn in het algemeen wat goedkoper.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Guider
die multimedia rommel hoef ik niet zo.

Maar net zoals een afstandbediening lijkt me wel leuk.

En welke van de 4 handspring visors is dan de beste. en dan gelet op gebruikers gemak en snelheid.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een Sony CLIE Peg300 en dat bevalt me uitstekend om precies dezelfde redenen. Deze is rond de 600 piek nu nog en heeft een usb cradle.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14
voor 100 euro mag je me visor deluxe met usb cradle wel overkopen

Verwijderd

Ik heb de handspring platinum en bevalt me prima

Ik zou voor de edge of platinum gaan hebben nieuwer OS (3.5) en zijn sneller .

De andere hebben OS(3.1) en van handsprings kan je het os niet updaten

• Guider
Maar ik lees op de site van hadspring de NEO sneller is dan de EDGE. Wat klopt er dan niet??

En hoe zit het met handschrift herkenning??? is die een beetje goed of moet je op een bepaalde manier schrijven bijvoorbeeld in blokletters (van die vierkante, ABCDE enz. enz.)

• Dericteur
voor de dingen die je er zegt mee te doen maakt snelheid helemaal niet uit,

het handschrift wat je moet schrijven op het ding zal waarschijnlijk niet je eigen handschrift zijn, het is een speciaal soort schrijven, namelijk dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.sergem.net/palmos/palm/greek-graffiti.gif

ik heb het geluk dat ik al ongeveer in dat handschrift normaalgesproken schrijf (en iedereen maar klagen:) )

als het je eerste palm is zou ik eerst eens kijken of het concept je wel aanspreekt en of je het daadwerkelijk gaat gebruiken, ik heb eerst ook een visor deluxe gekocht voor 300 gld en toen ik zag dat ik m ontzettend vaak gebruikte een sony clie 770

wat ik dus wil zeggen, koop eerst een instapmodel, want het is zonde veel geld uit te geven als je het wellicht helemaal niet gebruikt, kijk bijvoorbeeld eerst in de vraag en aanbod sectie van t.net

als je nog wat wilt weten, u roept maar :)

• Guider
kijk hier heb ik wat aan bedankt.

ik zat zelf al te twijfelen tussen de neo en de deluxe. hebt wordt dus de goedkoopste.

bedankt

• Dericteur
als je die van mij wilt overnemen hoor ik t graag (maargoe, het is hier geen vraag en aanbod) dus ik het zal het er niet meer over hebben :p

• Guider
Ik denk toch dat ik voor de SONY CLIE PEG S300 ga

Ziet er goed uit en is vrij ligt.

Volgens mij een goede keuze.

Verwijderd

REX6000 heerlijk apparaatje als je verder geen Excell, Word e.d. wilt maar alleen wat Notities, Agenda e.d.

De groottte van een creditcard.. tsjek PDA Shop

Ook met zoeken op REX 6000 op GoT vind je veel info.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 22:40
Een Psion 5MX/ Ericsson MC218 niets voor jou? De MC218 is niet meer zo duur, en werkt perfect. Ze hadden 'm bij Dixons voor +_ 250 euro. Een toetsenbordje is wel lekker hoor! (heb 'm zelf ook :9~ , en heb ook een pda waar je op moet schrijven)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Waarom is multimedia rommel? Het is super als je mp3s ermee kunt luisteren en video's mee kunt kijken. Dat je het niet nodig hebt, ok, maar het is zeker geen rommel!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Ik gebruik mijn PocketPC ieder weekend om in de trein (Als ik naar m'n werk ga) een DivX te kijken. Werkt perfect op m'n 3870.

• Guider
Denk dat ik voor de M500 ga van plam scheelt maar 100 tot 150 gulden met oudere versies.

Goede keus of toch niet.

hijs klein mooi en is pas "net" uit.

Pocketpc vindt ik te groot en gaat niet lang mee. Gezien de het stroom verbruik dan.
De kleuren zijn trouwens wel erg vet

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef Guider het volgende:
Denk dat ik voor de M500 ga van plam scheelt maar 100 tot 150 gulden met oudere versies.

Goede keus of toch niet.

hijs klein mooi en is pas "net" uit.

Pocketpc vindt ik te groot en gaat niet lang mee. Gezien de het stroom verbruik dan.
De kleuren zijn trouwens wel erg vet
Idd, goede keus, heb je tenminste een echte PDA ipv zo'n multimediakast (nofi) :P

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Guider
bij www.inmac.nl is hij te koop voor 324 euro maar is dit incl of excl btw weet iemand dat.

en bij www.mediamarkt.de hebben ze de m505 voor 359 euro maar is dit incl of excl btw

en als ze allebei incl zijn zou ik dan de kleuren namen of niet. Ik ken het niet mediamarkt en inamc lijkt mij wel betrouwbaar

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 16:42 schreef Famoso het volgende:

[..]

Idd, goede keus, heb je tenminste een echte PDA ipv zo'n multimediakast (nofi) :P
Ik ben het ook eens! Heb zelf nu de M505 omdat ik graag kleur wilde (geek). Maar het OS is snel, de bediening intuitief, en met graffiti leer je snel teksten in te kloppen in het apparaat.
Daarnaast werkt ook het synchroniseren via de USB-cradle heel snel en eenvoudig en kan je veel tools vinden voor PalmOS, zowel freeware als commercieel.
Heb geen ervaring met PocketPC of CE, maar complete Excel-sheets maken doe ik wel op mijn peeceetje thuis, was de gedachte!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op dinsdag 22 januari 2002 16:47 schreef Guider het volgende:

en bij www.mediamarkt.de hebben ze de m505 voor 359 euro maar is dit incl of excl btw
Alles in de pricewatch is inc. btw.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Pagina: 1