ik ben dus heel erg aan het twijfelen of ik wel een pda wil kopen. Lijkt mij in ieder geval wel makkelijker als mijn agenda want die puilt uit van de briefjes en andere blaadjes.
Het is dus voor de hoofd zaak als agenda. waar ik gewoon op een dag kan invullen wat ik die dag moet doen en misschien een paar afspraken er in.
Heb ook gelezen in eerdere topics dat je hem misschien kan gebruiken als afstandbediening??? lijkt me wel handig en natuurlijk leuk.
Ik hoef geen kleuren scherm. Er moet het liefst een usb cradle.
Is het schrijven van een paar woordjes te doen en wordt het dan ook herkent niet dat ik heel erg moeilijk moet gaan schrijven of zo. (ik schrijf wel aardig duidelijk).
Heb het een en ander op gezocht.
Handspring Visor DeLuxe 180
Handspring Visor Neo 219
Handspring Visor Edge 229
Handspring Visor Platinum 260
weet niet of deze nog leverbaar is
Ipaq 3130 UK 249
alle prijzen zijn in euro's
Het is dus voor de hoofd zaak als agenda. waar ik gewoon op een dag kan invullen wat ik die dag moet doen en misschien een paar afspraken er in.
Heb ook gelezen in eerdere topics dat je hem misschien kan gebruiken als afstandbediening??? lijkt me wel handig en natuurlijk leuk.
Ik hoef geen kleuren scherm. Er moet het liefst een usb cradle.
Is het schrijven van een paar woordjes te doen en wordt het dan ook herkent niet dat ik heel erg moeilijk moet gaan schrijven of zo. (ik schrijf wel aardig duidelijk).
Heb het een en ander op gezocht.
Handspring Visor DeLuxe 180
Handspring Visor Neo 219
Handspring Visor Edge 229
Handspring Visor Platinum 260
weet niet of deze nog leverbaar is
Ipaq 3130 UK 249
alle prijzen zijn in euro's