Ik zoek eens DIVX-player voor MS-DOS, kent iemand van deze players die voor ms-dos gemaakt zijn. Ik heb al gezocht met google maar kan er nergens een vinden.
P.s. Ze bestaan wel.
P.s. Ze bestaan wel.
Human Bobby
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
MPlayer voor Linux kan dit met behulp van aalib, je start het op met "mplayer -vo sdl:aalib" en het moet door aalib gegooid worden (mits je dit hebt geinstalleerd natuurlijk).Op maandag 14 januari 2002 20:09 schreef Sander17 het volgende:
ik heb wel ergens gelezen dat er ASCII divx was zodat je het beeld in tekens weergegeven werd. volgens mij was dat niet voor dos , maar stel dat je het tegenkomt heb ik je toch nog geholpen *Grin*
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:47 ]
Ja, heel mooi.Op maandag 14 januari 2002 21:45 schreef JanKees het volgende:
http://www.multimediaware.com/qv/
Divx onder DOS 3+ met sound
Verwijderd
Probeer zal ik zeggenOp maandag 14 januari 2002 23:16 schreef krulkrul het volgende:
[..]
Ja, heel mooi.
Ben benieuwd vanaf welke processor je nu DivX-jes kan afspelen, Pentium 166![]()
Hoho, niet overdrijvenOp maandag 14 januari 2002 23:16 schreef krulkrul het volgende:
[..]
Ja, heel mooi.
Ben benieuwd vanaf welke processor je nu DivX-jes kan afspelen, Pentium 166![]()
Saved by the buoyancy of citrus
w00t! Dat is vet!Op maandag 14 januari 2002 20:57 schreef Tuinhark het volgende:
Ik heb hier nog ergens een playertje voor een dos console (onder Windows dus, niet realmode dos), dat DivX-jes kan afspelen. Hij gebruikt trouwens gewone ASCII tekens voor de weergave. Vanaf een afstandje bekijken wordt aangeraden.
Is wel geinig, maar niet wat je zoekt denk ik.
Voor de geinteresseerden, ik heb em hier ff geupt:
http://members.home.nl/arnovdk/got/textmedia.exe
Always outnumbered, never outgunned!
...
je kan wel iets willen, maar het niet willen voor een bepaald bedrag, het is maar net wat je ervoor over hebt heIceM schreef op 30 August 2003 @ 16:15:
Sjees, je wilt een goed proggie, maar je bent niet bereid er voor te betalen? Vind ik een beetje vreemd eerlijk gezegt