DIVX onder MS-DOS

Pagina: 1
Acties:

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 09:45
Ik zoek eens DIVX-player voor MS-DOS, kent iemand van deze players die voor ms-dos gemaakt zijn. Ik heb al gezocht met google maar kan er nergens een vinden.

P.s. Ze bestaan wel.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik heb wel ergens gelezen dat er ASCII divx was zodat je het beeld in tekens weergegeven werd. volgens mij was dat niet voor dos , maar stel dat je het tegenkomt heb ik je toch nog geholpen *Grin*

Human Bobby

Verwijderd

Waar heb jij leren zoeken? Eerste hit is meteen raak :Z

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 09:45
Die had ik al gezien, maar daarmee kun je in de demo versie geen divx bekijken, daarvoor moet je hem kopen, en voordat ik hem koop wil ik eerst wat resultaten zien. Maar kent iemand nog andere proggy's?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 14:10

BaRF

bijna kerst

hey maar die ondersteunt tog geen real dos ? da's jammer denk ik...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 20:09 schreef Sander17 het volgende:
ik heb wel ergens gelezen dat er ASCII divx was zodat je het beeld in tekens weergegeven werd. volgens mij was dat niet voor dos , maar stel dat je het tegenkomt heb ik je toch nog geholpen *Grin*
MPlayer voor Linux kan dit met behulp van aalib, je start het op met "mplayer -vo sdl:aalib" en het moet door aalib gegooid worden (mits je dit hebt geinstalleerd natuurlijk).

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-09 14:21

Tuinhark

Retro

Ik heb hier nog ergens een playertje voor een dos console (onder Windows dus, niet realmode dos), dat DivX-jes kan afspelen. Hij gebruikt trouwens gewone ASCII tekens voor de weergave. Vanaf een afstandje bekijken wordt aangeraden.

Is wel geinig, maar niet wat je zoekt denk ik. ;)
Voor de geinteresseerden, ik heb em hier ff geupt:
http://members.home.nl/arnovdk/got/textmedia.exe

:Y)

Verwijderd

Nou, je kan zoeken wat je wilt, maar er is er gewoon geeneen voor onder realmode DOS.
Ikzelf zat er al over te denken om het zelf te gaan proggen, maar ik heb er niet genoeg tijd voor. Zodra ik het af heb is er al een goedkope standalone divx player op de markt ;)

Verwijderd

http://www.multimediaware.com/qv/

Divx onder DOS 3+ met sound :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 00:03

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:47 ]

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 15:38

Krul

Holodoc

Op maandag 14 januari 2002 21:45 schreef JanKees het volgende:
http://www.multimediaware.com/qv/

Divx onder DOS 3+ met sound :)
Ja, heel mooi.
Ben benieuwd vanaf welke processor je nu DivX-jes kan afspelen, Pentium 166 :? :?

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 23:16 schreef krulkrul het volgende:

[..]

Ja, heel mooi.
Ben benieuwd vanaf welke processor je nu DivX-jes kan afspelen, Pentium 166 :? :?
Probeer zal ik zeggen :)

• Cyphax
  • Laatst online: 22:14

Cyphax

Moderator LNX/AI
Op maandag 14 januari 2002 23:16 schreef krulkrul het volgende:

[..]

Ja, heel mooi.
Hoho, niet overdrijven ;)
Ik heb een P200MMX en ik kwam 3% aan processorpower tekort volgens BSPlayer, en dat was in Windows. Note dat ik heb overigens heb over een DVD-Rip, de kwaliteit daarvan is enorm goed.
Het enige dat die windows players fout deden was beeld (3% te traag dus) en geluid niet synchroon draaien.
Die player werkt echt gigantisch goed, en die film draait wat mij betreft (disclaimer: mijn grenzen liggen misschien wat lager dan die van jou, die dit leest :P ) goed nu, zeker voor een DivX van zulk een kwaliteit!
Ik ga nog wel proberen die film van HD te draaien, maar 'k kom ff ruimte tekort :P

IIG ontzettend bedankt voor die link gillesdegrote/JanKees!

Saved by the buoyancy of citrus

• Keizer
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 20:57 schreef Tuinhark het volgende:
Ik heb hier nog ergens een playertje voor een dos console (onder Windows dus, niet realmode dos), dat DivX-jes kan afspelen. Hij gebruikt trouwens gewone ASCII tekens voor de weergave. Vanaf een afstandje bekijken wordt aangeraden.

Is wel geinig, maar niet wat je zoekt denk ik. ;)
Voor de geinteresseerden, ik heb em hier ff geupt:
http://members.home.nl/arnovdk/got/textmedia.exe

:Y)
w00t! Dat is vet!

[edit]
K3 in ascii!

Always outnumbered, never outgunned!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
maar deze zijn niet geregistreerd, er verschijnt telkens zo'n melding in beeld
en kopen heb ik geen zin in. is er geen freeware versie van een dos divx player te krijgen?

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:17
Sjees, je wilt een goed proggie, maar je bent niet bereid er voor te betalen? Vind ik een beetje vreemd eerlijk gezegt :|

...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
IceM schreef op 30 August 2003 @ 16:15:
Sjees, je wilt een goed proggie, maar je bent niet bereid er voor te betalen? Vind ik een beetje vreemd eerlijk gezegt :|
je kan wel iets willen, maar het niet willen voor een bepaald bedrag, het is maar net wat je ervoor over hebt he :)

Persoonlijk zou ik ook niet willen betalen voor een dos divx player om wat mee te klooien.
Pagina: 1