"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Mensen met ip adres 62.195.28.2 tm 62.195.28.255 hebben geen tcp/ip verkeer en kunnen dus niet internetten/mailen/pingen etc.
In die range zit ik niet, ik zit in 62.163.36.240
Maar als ik bel naar 0800-1424 dan krijg ik wel te horen dat ik in een gebied zit waar een storing is.
Maar als ik bel naar 0800-1424 dan krijg ik wel te horen dat ik in een gebied zit waar een storing is.
Verwijderd
Werk jij bij chello ?Op maandag 14 januari 2002 20:11 schreef Chellosupport het volgende:
Mensen met ip adres 62.195.28.2 tm 62.195.28.255 hebben geen tcp/ip verkeer en kunnen dus niet internetten/mailen/pingen etc.
HUB AMS 02-01 moet een bandbreedte verhoging krijgen !
test.brabant.upc.nl down ?
Als ik een tracert doe naar een IP op internet dan komt ie niet verder dan de eerste Chello router. Ik kan dus wel pingen naar de eerste router van Chello.
Waar kan ik de status ook alweer zien van al die hubs enzo.Op maandag 14 januari 2002 20:14 schreef FoRzA het volgende:
[..]
Werk jij bij chello ?
HUB AMS-02-01 moet een bandbreedte verhoging krijgen !
Waarom heeft Chello niet een normale netwerkstatus pagina net als elke andere provider? Er komt alleen een berichtje als het hele land de hele dag plat ligt ofzo verder helemaal niks
Volgens mij hebben ze wel een newsgroep waar dat soort dingen instaan. Vroeger stond het ook op de Chello page.Op maandag 14 januari 2002 20:27 schreef Pc123 het volgende:
Waarom heeft Chello niet een normale netwerkstatus pagina net als elke andere provider? Er komt alleen een berichtje als het hele land de hele dag plat ligt ofzo verder helemaal niks
En daar zit ik dus ook. Het is al volledig bagger sinds vorige week zaterdag. Inmiddels drie keer gebeld. Mij is beloofd dat het uiterlijk woensdag avond weer als vanouds is. Ik ben benieuwd......Op maandag 14 januari 2002 20:12 schreef jelmervos het volgende:
In die range zit ik niet, ik zit in 62.163.36.240
En mijn broer zit trouwens ook in die range. En ook hij wordt er niet vrolijk van..
Chello is hier zo traag als stront door een rietje...
* Freggel_United zit in Nuenen vlak bij Eindhoven...
* Freggel_United zit in Nuenen vlak bij Eindhoven...
By each crime and every kindness, we birth our future
Zoooooooo hij doet het weer. Ik hoorde het vanavond al toen ik vanaf de klantenservice met de helpdesk belde, om half 7 was het geloof ik ongeveer. Daar kwam net de melding binnen dat alle Terayons in Friesland op hun gat lagen. Ik kreeg 10 minuten geleden pas weer een lease, alles lijkt het weer te doen
Verwijderd
inderdaad, ik kom er ook net achter dat het weer werkt, yoepie, 4 uur niet internetten is zwaar
Moaw... genoeg te doen... TV kijken, opruimen, CS map verkennen, in Delphi prutsen, pizza eten, aan me piemel sjorren, etcOp maandag 14 januari 2002 23:04 schreef Slizer het volgende:
inderdaad, ik kom er ook net achter dat het weer werkt, yoepie, 4 uur niet internetten is zwaar
Inbelle!Op maandag 14 januari 2002 23:04 schreef Slizer het volgende:
Verwijderd
Ik had er gisteravond wel last van dat chello dr uit lag, net omgeving Apeldoorn geloof ik
van wat ik heb gehoord.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()