Verwijderd
Ut Twente zit op 10Gbit verbinding.
Maar als je de search gebruikt kom je een stuk verder hoor
Die connex ownz.. met FXP'en heb je zo een paar mb/s
sterker nog...
ik heb eens de divx van pearl harbor (3 x ~700 MB) in een klein kwartier gedownload
ik heb eens de divx van pearl harbor (3 x ~700 MB) in een klein kwartier gedownload
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Yah, maar die waren allemaal al zo oud...Op maandag 14 januari 2002 20:43 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Ut Twente zit op 10Gbit verbinding.Maar als je de search gebruikt kom je een stuk verder hoor
Op maandag 14 januari 2002 22:58 schreef Moody het volgende:
sterker nog...
gozertje, jij wil dus toch naar de TU voor het internet?
foei...
foei...
Waarom zoek je het niet gewoon ff op? Google: "netwerk site:utwente.nl"
Eerste hit: http://www.utwente.nl/civ/netwerk/topologie.htm
Behoorlijk triest als je om die reden trouwens hier zou willen studeren. Helaas komt het nog voor ook
Behoorlijk triest als je om die reden trouwens hier zou willen studeren. Helaas komt het nog voor ook
... Het gaat niet om de officieele snelheden maar om de praktijkverhalen.Op dinsdag 15 januari 2002 19:17 schreef Rukapul het volgende:
Waarom zoek je het niet gewoon ff op? Google: "netwerk site:utwente.nl"
En natuurlijk ga ik er niet heen vanwege de verbinding...
Damn.. Ik wil gewoon iets weten, krijg ik direct een flame aan me breokzak hangen...
Verwijderd
Zijn verschillende snelheden:
Campus (gebouwen) = 100mbit, muv TW/RC-gebouw, dat is 1Gbit
Campus (studenten) = 300mbit
kabel@UT = 0.5mbit
ADSL@UT = 8mbit
Campus (gebouwen) = 100mbit, muv TW/RC-gebouw, dat is 1Gbit
Campus (studenten) = 300mbit
kabel@UT = 0.5mbit
ADSL@UT = 8mbit
Het kan wel doorslaggevend zijn voor de keus tussen delft en twente denk ik.Op dinsdag 15 januari 2002 19:17 schreef Rukapul het volgende:
Maar idd, als je speciaal iets technisch gaat doen omdat je dan zo'n leuk internet krijgt, grow up!
Volgens mij hebben tegenwoordig bijna alle (in ieder geval technische) uni's snel internet voor studenten....
Maar volgens mij niet zo snel als TwenteOp dinsdag 15 januari 2002 19:58 schreef Allardie het volgende:
[..]
Het kan wel doorslaggevend zijn voor de keus tussen delft en twente denk ik.
Maar idd, als je speciaal iets technisch gaat doen omdat je dan zo'n leuk internet krijgt, grow up!
Volgens mij hebben tegenwoordig bijna alle (in ieder geval technische) uni's snel internet voor studenten....
En om ff dat gezeik recht te zetten, ik baseer mijn keus voor een U echt niet op de internetsnelheden hoor...
Ik heb de keus voor UT al gemaakt, maar ik wilde gewoon is wat informeren...
oh.. dat zijn lekkere snelheden.. dat zie ik casema nie halen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
weet iemand ook hoeveel hops het is naar AMS-IX en dat soort dingen?
Met zo'n verbinding is de latency zo laag dat het amper intressant is..Op woensdag 16 januari 2002 23:57 schreef Boomrups het volgende:
weet iemand ook hoeveel hops het is naar AMS-IX en dat soort dingen?
Pagina: 1