2 jaar geleden moest ik van school het programma SQL*Plus 7 gebruiken voor een database-opdracht. Ik heb het programma inmiddels verwijderd, maar heb het nu toch weer nodig. Dit was het programma met login/password Scott/Tiger. Op de site van Oracle staat het programma niet meer. Weet iemand waar ik het programma alsnog kan ophalen?
Dit word geleverd bij Oracle 7.3.4 of een van de Oracle 8.x versies, je zal de hele database moeten downen en dan alleen de client software moeten in installeren.
Voor zover ik weet is de client zelf niet te downen (als los onderdeel), verder is het volgens mij niet mogelijk om Oracle 7.3.4 meer te downen dus zal het Oracle 8.x worden. Veel plezier is ongeveer 580 Mb geloof ik, heb hem hier officieel op cd.
PS. Dit is geen warez aanbieding, Oracle mag je voor niet commerciele doeleinde gratis downloaden en gebruiken.
Voor zover ik weet is de client zelf niet te downen (als los onderdeel), verder is het volgens mij niet mogelijk om Oracle 7.3.4 meer te downen dus zal het Oracle 8.x worden. Veel plezier is ongeveer 580 Mb geloof ik, heb hem hier officieel op cd.
PS. Dit is geen warez aanbieding, Oracle mag je voor niet commerciele doeleinde gratis downloaden en gebruiken.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line